Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis viser nye sider


Gjest 06057...687

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dette minner meg om den absurde situasjonen når min venn sa jeg skulle ta kontakt når jeg hadde gjort det slutt med min daværende kjæreste. For å si det slik så har vi ikke pratet med hverandre siden. Dette er kanskje syv år siden. 

Hva hver enkelt gjør på soverommet eller med hverandres samtykke har verken du eller noen andre her inne noe med. Hvis du visste noe som helst om BDSM så ville du nok ikke uttalt deg slik. 

Samspillet mellom de involverte er blant de sterkeste opplevelsene man kan gi et annet menneske gitt at omstendighetene og rammene rundt er trygge. 

Åpne øynene litt mer å slutt med denne trangsynte holdningen ovenfor andre. Fei heller for egen dør å søk heller å dann deg en mening på et faktabasert grunnlag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BDSM er for det meste et show. Man bruker redskap for å øke seksuell stimuli. Det er omtrent aldri vondt å ha slik sex, men det kan øke enhver type stimuli, om det så er rent fysisk, eller om det faktisk gjør hjernen bedre stimulert av helhetsbildet. I seg selv så er dette lite annet enn et tabubelagt område. Så jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Er det andre ting som er problematisk? 

Da har jeg hatt kjærester som har vært svært interessert i slik sex. Ingen ble skadet. Men de fikk de beste orgasmene jeg noensinne har sett. Vi som par nøt det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...