Bad2501 Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Hei 😁 nå er jeg lei av å søke over alt og ikke finne en dritt noen sted.. jeg har koblet en del anlegg i biler oppigjennom åra, på biler jeg har hatt. Men dem har alltid hatt egen sterio. Men meg og fruen tenkte å jasse opp den lille kone bilen hennes. Så spørsmålet jeg har.. hvordan f*** ordner vi bedre lyd i en bil hvor stereoen hennes er innebygd i dashen? håper virkelig noen her kan hjelpe oss ^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Hva slags bil er det (full spec)? Proprietære løsninger er noe dritt, heldigvis finnes det mange brønnadaptere/monteringsramme. Bilradiospes. har en del https://bilradiospes.no/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/monteringsrammer?pageID=12 Kanskje du kan finne noe slik til din bil, og så smeller du bare inn en standard 1 eller 2 din spiller? Lenke til kommentar
Bad2501 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Er en Toyota corolla 3 dørs og bildet der er sånn den ser ut inni Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Ser ut som at det kanskje er plass under viftebryterne Jeg angrer litt på at jeg kjøpte bil med innebygd spiller, men jeg har funnet rammer som jeg kan bruke Lenke til kommentar
Bad2501 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Så vi kan legge in en 1din spiller under der og beholde den innebygde driten? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Skal du ha bedre lyd, må du kanskje heller begynne med å bytte høyttalere rundt om? Og kanskje en ekstra forsterker hvis du kan koble deg innpå et eller annet sted. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 i min bil satt jeg inn helt nytt dashbord til 2 din spiller og hev ut den gamle integrerte. Jeg fikk også koblinger slik at knappene på rattet fremdeles virker med spilleren. Finnes kanskje lignende løsning? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Tror ikke bilen til TS er populær nok til at de har laget rammer til den. Godt mulig man finner noen løsninger i utlandet, om man hadde mer informasjon om bilen, så TS får finne det selv. Er man hendig så kan man lage noe selv. Lenke til kommentar
Bad2501 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Sånn her ser det ut inni bilen hennes, å bytte hele dashbordet er vell litt i det meste laget 😂 og finner heller ikke noe kit til bilen til å fikse det integrerte.. så er det mulig å putte in 1 eller 2 din der cd spilleren og den lomma under er? Og i såfall hvordan kan må vi gjøre det med den nye spilleren? Om vi tar strøm rett fra batteriet så vill jo spilleren alltid stå på. det er heller ingen knapper på rattet så den delen er ikke noe å bry seg om 😁 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Toyota corolla, men hvilken årsmodell? Lenke til kommentar
Bad2501 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 2001 coupe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Luka under CD-spilleren ser stor nok ut Evntuelt der CD-spiller er nå Finner ingen guider for din modell, men finner guider for 2001 og nyere modeller Endret 7. mars 2021 av Dubious Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2021 Ta av plastikkrammene rundt og sjekk om det er 2-DIN-fester originalt. Det er det på flere andre Toyotaer med tilsynelatende egne løsninger. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2021 ser ut som det skal finnes en din ramme til denne. jeg vil byttet headunit og høytalere om du først skal oppgradere. det kan og se ut som cd spilleren opptar en din 1 plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå