Pateia201 598 Report post Posted February 20 Arnold sparker jo etter Lewin, er nok der det blir dømt. 2 Quote Share this post Link to post
Mannen1 89 Report post Posted February 20 Pateia201 skrev (1 minutt siden): Arnold sparker jo etter Lewin, er nok der det blir dømt. Hadde det vært Luiz hadde det blitt rødt kort Quote Share this post Link to post
Danielzu 14187 Report post Posted February 20 Mr. President™ skrev (8 minutter siden): Cool. Quote Share this post Link to post
Mr. President™ 4825 Report post Posted February 20 Opp med humøret, Daniel. Bare litt klassisk banter 😁 Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Tottenham fortsetter storspillet. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17444 Report post Posted February 21 Er det splatter-horrorfilm fra 80-tallet jeg ser på eller er det London-derby? Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Snikpellik skrev (34 minutter siden): Er det splatter-horrorfilm fra 80-tallet jeg ser på eller er det London-derby? Latterlig hjemmedommer iaf. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17444 Report post Posted February 21 Pent mål av Lingard. 3 mål på 4 kamper! Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Og jeg som var glad for at han allerede scoret slik at han ikke definitivt hadde fått sitt første mot Tottenham. Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Og: Tottenham. Dårligste midtstoppere i PL? Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17444 Report post Posted February 21 Sexylubb1 skrev (5 minutter siden): Og: Tottenham. Dårligste midtstoppere i PL? Sanchez er i hvert fall veldig svak med ball og hemmer dere i det oppbyggende spillet. Dårlige touch, går inn i trøbbel som igjen fører til brudd eller at han måker ballen ut i intet. Sikkert skjedd fire-fem ganger denne kampen. Quote Share this post Link to post
Danielzu 14187 Report post Posted February 21 Sexylubb1 skrev (8 minutter siden): Og: Tottenham. Dårligste midtstoppere i PL? Dere har i det minste midtstoppere. 2 Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17444 Report post Posted February 21 Højbjerg klager på at han blir headet på. Nå har jeg sett det også Quote Share this post Link to post
^fmj 677 Report post Posted February 21 Danielzu skrev (7 minutter siden): Dere har i det minste midtstoppere. 1 Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Dommeren bestemte seg tydeligvis for å bytte lag etter mål nr to til West ham... Forøvrig utrolig at Kane ikke har scoret. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17444 Report post Posted February 21 Synes Bale har vært ganske bra etter han kom inn. Begynner kanskje å finne litt form? Quote Share this post Link to post
blured 2893 Report post Posted February 21 Leicester fortsetter den gode formen ja... Og jeg som hadde litt tro på Villa. Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9527 Report post Posted February 21 Snikpellik skrev (1 time siden): Synes Bale har vært ganske bra etter han kom inn. Begynner kanskje å finne litt form? Ja, har vært grei i noen kamper nå. Starter vel fort neste. Burde starte over Lucas, men Lucas har en irriterende evne til å score innimellom den hodeløse driblingen. Quote Share this post Link to post