inaktiv000 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jeg likte idéen med en egen kategori for brukertester, men hva med en tilsvarende for brukerguider? (Slik som RAM-guiden, kanskje en Linux-FAQ osv..). Disse er mer permanente enn tester, som blir utdatert etter hvert som ny maskinvare kommer. Derfor mener jeg at det vil være lurt å lage en egen kategori, istedet for å blande slike med testene...
Delvis Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg likte idéen med en egen kategori for brukertester, men hva med en tilsvarende for brukerguider? (Slik som RAM-guiden, kanskje en Linux-FAQ osv..). Disse er mer permanente enn tester, som blir utdatert etter hvert som ny maskinvare kommer. Derfor mener jeg at det vil være lurt å lage en egen kategori, istedet for å blande slike med testene... Her er vi visst flere som tenker likt på en gang, jeg hadde akkurat tenkt å skrive et forslag om noe sånt. Altså en kategori, eller avd. hvor brukere kan legge inn egne guider eller linker til guider til forskjellig innen data. Obs. nå gikk jeg ned for se hva kat. "brukertester" er , og ser jo det er noe lignende. Så jeg er enig, brukernes guider kan være minst like interessant
EC Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Tror det beste er at guider plasseres under passende kategori; f.eks. kan en skjermkort-guide plasseres under "skjermkort, skjermer". Det kan imidlertid være lurt å skrive "Guide: " foran emnet.
Delvis Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 ja mulig det. Minusen er jo at de etterhvert forsvinner i bakleksa. Et lite tilleggs-forslag i den forbindelse; Hvis noen legger ut guider som er veldig gode, og dermed kan bli til stor nytte for mange senere - at disse ble lagt inn på en egen side for slike, feks noe lignende den vanlige for guider, eller kanskje på samme sted. Vet ikke, bare tenker "høyt" liksom :-)
EC Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 groenn: det er fullt mulig. Og er det spesielle guider, kan vi sette dem som sticky.
sim Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Linux delen av forumet har laget en egen FAQ-tråd til nettopp dette formålet. Er vel ingenting i veien for at også andre kategorier kan få slike FAQ-tråder ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå