Gå til innhold

For varmt!!!


sebu

Anbefalte innlegg

Quote:


On 2001-11-21 10:23, Beemer skrev:

Jaja, Folk og deres AMD-maskiner..

Varm, Ustabil og Upålitelig. Hva mer kan jeg si.


Kjøp noe annet, som en P4 F.eks, den er kanskje ikke like rask som AMD-brikkene, men den blir ikke VARM, den er stabil som ett fjell, og like pålitelig som sola. Den stopper aldri. I allefall ikke i min levetid.....


 

P4...sikkert helt topp !

Fungerer sikkert helt glimrende, men når en AMD athlon 1,4 ghz ligger på høyde med 2.0 ghz`en til P4...... DA ER NOE RIV RUSKENDE GALE !!!!!! Hva så om tempen er litt høyere ? Smell inn et par vifter i sida og få den ned....det er jo til og med mye kulere enn vanlig kabinett !!

 

Og du kan jo kjøpe 3000 vifter i tilleg uten å komme opp i prisen på en P4....?? What tha fuck..ikke sant !!

Derfor, P4 er for:

1) Idioter med penger

2) Idioter !

3) Folk MED PENGER !!!!!!!....og som er litt DUM !

AMD ATHLON RUUUUUUULLLLLLEEEEEESSSSSSS !!

 

(vet dette er et evigvarende diskusjonsemne !! men men !! )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-25 03:15, evgtun skrev:

jeg har lissom tenkt å sove om netta da og det går ikke med de føkking bråkete viftene som amd cpu krever. så fuck dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Svært så saklig vi var i dag da!

Kanskje du sover lett, men vi med Athlon har brukt penga på stillegående vifter og en prosessor med god ytelse innenfor de områdene vi trenger. P4 passer nok bedre enn Athlon på områder som servere osv. men til spill blir det ikke det samme.

 

Så er det jo noen som er AMD-fanatikere og noen som er Intel-fanatikere. Jeg liker å se realiteten i øynene og kjøpe det jeg har behov for. Derfor har jeg Athlon, siden den gir meg det jeg trenger.

 

Hvis du vil sove så slå av maskinen :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-25 03:15, evgtun skrev:

jeg har lissom tenkt å sove om netta da og det går ikke med de føkking bråkete viftene som amd cpu krever. så fuck dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Jeg har AMD CPU, og har uten problem sovet flere netter rett ved siden av PC'en mens den f.eks. har lastet ned noe.

Lenke til kommentar

Vel.. I bunn og grunn tror jeg egentlig at det finnes flest AMD brukere her, siden AMD er billigst, og det mest aktuelle overklokkingsobjektet. Overklokking fører som kjent (av og til)til problemer, og jeg kjenner ytterst få som ikke har prøvd å overklokke sin AMD athlon. når du først kjøper en AMD Athlon, gjør du som regel det av en av to grunner. 1. du hater intel! 2. du vil overklokke, få god ytelse til lav pris. regner med at majoriteten er nr. 2. Derfor tror jeg at AMD brukerne har flere problemer. men det er jo min subjektive mening. :)

 

AMD Athlon XP 1600+ (1.575, 150*10,5)

A7V-133 RAID

2x IBM 41GB 60GXP 7200RPM

GW GeForce 2 Ti500/XP [@570]

512 BM Mosel SD-RAM

Lenke til kommentar

Hei alle!!

 

Jeg anbefaller alle å lese min ord :p

 

Jeg har per. idag en Thermalright kjøleribbe + en Delta vifte som bruker som faen...

Denne vifta leker lett med alle de "leke-viftene" dere har kommet opp med...Men jeg har et helt vanlig kabinett, som heter som mye som hmm.. (det er størelse medium eller noe)

 

Jeg har også 3 andre vifter som pappa'n min har "knabbet" fra noe gammelt drit..

Ja, tempraturen inni boksen min akkurat nå er 23 grader (og jeg har et LITE kabinett)

CPU'en min er på 46 grader (AMD Athlon 1,33ghz @ 1,4 ghz)

 

Jeg anbefaller deg å kjøpe et STORT kabintt med gode vifte-muligheter, jeg kan anbefalle deg å kjøpe : Chieftec Fulltower /m dør Hvit, DX01WD,

det koster 623kr ohs http://www.microplex.no !!!

 

 

Mvh.

Meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...