Gå til innhold

rtx 3080 lav fps


kam19

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp 3080 Eagle, gikk fra 2070 og har faktisk dårligere ytelse. Testet to spill nå, Gears 5 og Modern Warfare. I Modern Warfare fikk jeg 80 fps på ultra så det er jo virkelig noe som ikke stemmer her. Har i7 9700 cpu, 850w og 16 gb ram, jeg bruker hdmi. Noen tanker rundt hva dette kan være?

Endret av kam19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Sikker på at du ikke har låst FPS'en i innstillingene? Det er jo mulig du har gjort.. 

Jeg sitter med trådstarter og vi har slått av vsync, han hadde som sagt et 2070 kort fra tidligere og det var faktisk bedre ytelse på. Modern Warfare har han 80 fps med alt på Ultra i 1080p, det er jo mye dårligere ytelse enn jeg har som har 2080 super. Så det må være en feil en plass men ingen anelse hva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Raul07 skrev (26 minutter siden):

Jeg sitter med trådstarter og vi har slått av vsync, han hadde som sagt et 2070 kort fra tidligere og det var faktisk bedre ytelse på. Modern Warfare har han 80 fps med alt på Ultra i 1080p, det er jo mye dårligere ytelse enn jeg har som har 2080 super. Så det må være en feil en plass men ingen anelse hva.

Håper dere finner ut av det! Kan være mye rart som skaper slike problemer, har dog aldri vært borti det selv, men jeg ville gjort som QUiPS anbefaler her. 

Det er nok mye annet dere kan gjøre og, men jeg er ingen ekspert på dette. 

Lenke til kommentar
11 hours ago, TheKims said:

Prøvd denne fixen? Jeg har en 6 kjerner CPU og i setting var den satt til 9 slik som denne videoen.

 

Regner nesten med at CPU ikke endrer innstillinger av seeg selv? Han har hatt PCen i nesten et år med 2070 uten problem før han fikk 3080 i går. PCen har funket hele veien med gamle kortet.

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (Akkurat nå):

Regner nesten med at CPU ikke endrer innstillinger av seeg selv? Han har hatt PCen i nesten et år med 2070 uten problem før han fikk 3080 i går. PCen har funket hele veien med gamle kortet.

Jeg vet ikke om det kan ha blitt endret i en update eller noe. Er jo verdt å ta en titt uansett for å sjekke.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, TheKims said:

Jeg vet ikke om det kan ha blitt endret i en update eller noe. Er jo verdt å ta en titt uansett for å sjekke.

Kan også legge til at han prøvde Gears 5 of der har han helt lik ytelse som 2070. I følge et rask søk burde han ha nærmere 350+ fps på low men han har 170 fps på low. Et meget merkelig problem. Så det er nok alle spill og ikke kun Modern Warfare det er dårlig ytelse.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...