Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Revegutt97 skrev (17 minutter siden):

Hei mine brødre. Noen som får til å trykke seg inn på CDON bestilling fra 22.09? Får opp feilmelding når jeg bare skulle sjekke status.

Min står som behandles fortsatt, kommer fint inn uten noe feilmelding😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Halky skrev (På 25.9.2021 den 18.07):

Flere her inne som fortsatt venter på leveringer fra komplett? 

Selv så venter jeg fortsatt på min som jeg la inn som pre order for litt over ett år siden......

Håper jeg får den før PS6 kommer haha 🤣

Jeg bestilte Disc edition 01/08/2020

"Bestilt, forventet inn på lager 31 desember 2021, 1 stk."

"Ordre sist oppdatert    16/09/2021 23:08"

Endret av Marumu
  • Liker 1
Skrevet
Revegutt97 skrev (2 timer siden):

Hei mine brødre. Noen som får til å trykke seg inn på CDON bestilling fra 22.09? Får opp feilmelding når jeg bare skulle sjekke status.

Nei får ikke sjekket selv men fikk sporing i posten appen i dag. Rart man får sporing allerede nå når leveringstid var 30.10.

Skrevet
2 hours ago, Charmanderiano said:

Fått opp bestillingen fra 22.09 i Posten-appen. Så da kommer den mye tidligere enn antatt levering som var 30.10 😁

05F73F65-0231-41BD-ACDC-ECA8DCAC4572.jpeg

Nøyaktig hvilket klokkeslett bestilte du? Bestilte også fra cdon den 22.

Skrevet

Bestilt fra Elkjøp. Står at pakken var kommet til Oslo rundt midnatt. Står forventet leveringstid i morgen på min, men regner med at de klarer å få sendt den til Lørenskog i løpet av dagen. Har bestilt med prioritert pakke.

Skrevet
5 minutes ago, jazzz said:

Tusen takk!!

Jeg er skeptisk til hvor lenge denne har vært ikke-utsolgt nå. Jeg gir det 5% sannsynlighet for at jeg får konsollen i løpet av november.

Skrevet

Kan informere om at på den bestillingen jeg gjorde hos CDON for en uke siden med dato 30 Oktober har den allerede blitt sendt i går. Så de sender ut kan det virke som lenge før dato 

• Liker 2
Skrevet
Raul07 skrev (3 minutter siden):

Kan informere om at på den bestillingen jeg gjorde hos CDON for en uke siden med dato 30 Oktober har den allerede blitt sendt i går. Så de sender ut kan det virke som lenge før dato 

Kanskje de skrev feil dato og mente 30.09.21???

Skrevet
nyansattnr5 skrev (4 minutter siden):

Jeg er skeptisk til hvor lenge denne har vært ikke-utsolgt nå. Jeg gir det 5% sannsynlighet for at jeg får konsollen i løpet av november.

Bedre enn ingenting for min del..

Skrevet
Revegutt97 skrev (Akkurat nå):

Linkene mine fungerer ikke til å sjekke bestillingen på? Hva er greia med CDON?

Samme her.. bare logg inn manuelt på nettsida. På min står det at den er under behandling

Skrevet
Raul07 skrev (18 minutter siden):

Heldig! Min står fortsatt som behandles..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...