Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Det forteller jo bare om UK/US.. Har lest litt sånne tilsvarende artikler også.. Skulle bare ønske norske tech-nettsteder og twitter-kontoer hadde tilsvarende dekning på norske butikker..

thasnes skrev (7 minutter siden):

Det forteller jo bare om UK/US.. Har lest litt sånne tilsvarende artikler også.. Skulle bare ønske norske tech-nettsteder og twitter-kontoer hadde tilsvarende dekning på norske butikker..

Jepp, men det gir nok en pekepinn på at produksjonen bygger seg opp. Men helt enig i at norske techsider burde ha bedre dekning😁

• Like 3

Er det noen som kan forklare konkurranse-prosessen til Elkjøp? Jeg var ikke med på de tidligere trekningene, men jeg ser i denne tråden at mange har fått vite at det blir ny trekning i morgen. Hvordan melder man seg på? Hvor lang tid i forveien la Elkjøp ut innmelding ved de tidligere trekningene?

1 minute ago, M0llee said:

Er det noen som kan forklare konkurranse-prosessen til Elkjøp? Jeg var ikke med på de tidligere trekningene, men jeg ser i denne tråden at mange har fått vite at det blir ny trekning i morgen. Hvordan melder man seg på? Hvor lang tid i forveien la Elkjøp ut innmelding ved de tidligere trekningene?

Det var en konkurranse i forrige uke hvis du var med i den da er du automatisk med i denne. Det er ikke mulig å melde seg på denne tror jeg

gertost36 skrev (17 timer siden):

Noen fra bergensområdet som har fått fra elkjøp denne uken?

Komt på posten no ✌️🤠

• Like 2

GreenEldorado skrev (13 minutter siden):

CDON: 

CDON.PNG

Ser ut til flere partier, spennende. Kanskje dere som var  tidligst ute på CDON er så heldige at dere får ila mars?

• Heart 1

La oss håpe det kommer slik at scalpere brenner inne med noen eksemplar som må selges rimeligere. Hadde det bare vært tilsvarende som verdifall på bil..

• Like 1

Så de ble utsolgt i løpet av minutter? lenken var jo åpen i en time eller mer? Litt bekymret nå siden jeg bestilte sent, men får satse på at de har kontroll. 

Blazerfar skrev (11 minutter siden):

Så de ble utsolgt i løpet av minutter? lenken var jo åpen i en time eller mer? Litt bekymret nå siden jeg bestilte sent, men får satse på at de har kontroll. 

Lenken lå åpen i fem-seks timer..

M0llee skrev (4 timer siden):

De hadde heller ikke registrert de som ikke vant ved forrige trekning, så om man ikke fulgte med i timen, og registrert seg på nytt, så fikk man ikke være med. Mens nå får plutselig de som har registrert seg tidligere automatisk mulighet, veldig spesielt system...🤷‍♂️

olalov skrev (14 minutter siden):

Noen som vet noe nytt om Komplett, og om de har begynt å komme seg igjennom ordrelista si? 

I går skrev noen at ordren de hadde fra 14.mai fra Komplett ble sendt. Så det går sakte men sikkert framover :)

Finalcell skrev (18 minutter siden):

De hadde heller ikke registrert de som ikke vant ved forrige trekning, så om man ikke fulgte med i timen, og registrert seg på nytt, så fikk man ikke være med. Mens nå får plutselig de som har registrert seg tidligere automatisk mulighet, veldig spesielt system...🤷‍♂️

Mener at opplegget har vært sånn at de kjører påmelding, trekker disk-vinnere, og deretter digital-vinnere påfølgende uke. Dermed er partiet utsolgt, og konkurransen avsluttet. 

Så kjører de ny konkurranse ved neste parti.

Aner ikke hvorfor man må melde seg på på nytt. Kanskje enklere for dem å administrere rent teknisk.

Edited by ekeleee
  • Like 1