Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

3 minutes ago, Avean said:

image.png.af6d1cf5e07e4f3cfa8152b7106e8a48.png

Så gikk det en time før de hadde klart å avbestille den og hadde jeg bare rukket å lest dette først.......

Betalte du med kort, eller valgte du faktura?

Jeg håper dere får i land PS5 nå, for det er salg på Crash Bandicoot 4 ut måneden. Jeg skal krysse fingrene for alle.

Edited by BadCat
  • Heart 3

thasnes skrev (33 minutter siden):

Betalte du med kort, eller valgte du faktura?

Kort ja, betalte direkte. Ellers..... hørte rykter om Elkjøp trekning imorgen? De som signet opp første gangen er fortsatt med regner jeg med? Håper på en sjanse nummer 2 .......... fat chance men

Fikk denne på Digipost nå! Noe skjer!!

Valgte faktura på CDON-bestilling!

Screenshot_20210317-220423.jpg

...kan selvfølgelig være at dette er noe som kommer en viss tid etter bestilling uansett om den er på vei eller ikke, da..

Edited by thasnes

thasnes skrev (1 minutt siden):

De har bare tatt en kredittsjekk av deg, skjer med alle som velger faktura.

• Like 2

thasnes skrev (1 time siden):

...kan selvfølgelig være at dette er noe som kommer en viss tid etter bestilling uansett om den er på vei eller ikke, da..

Jeg fikk samme selv om jeg betalt med kort !

Ble og kredittvurdert. Tyder hvertfall på at bestillingen gikk gjennom, men leveringstid gjenstår å se. Tror uansett jeg glatt kansellerer og kjøper på Elkjøp om jeg vinner konkurransen i morgen. Har hatt en garantisak hos CDON før og det tok 3 måneder eller noe, så tar ikke den sjansen igjen.  

Hva skal du kansellere etter? Ta imot den, hvis du uansett skal betale med faktura. Selg den til en hyggelig bruker her, en venn, eller på finn? Du får jo garantert utlegget igjen. Enig i dette med reklamasjonsproblemer hos CDON, men gi den til en annen da som ikke er like nøye på det og kanskje er superhappy med å få tak i en ps5.

Jeg har solgt 3 stk PS5 til kompiser, som alle har vært strålende fornøyd.

Er med i konkurransen om digital edition hos Elkjøp i dag. Ønsker diskversjonen og bytter gjerne mot diskversjonen dersom noen er interessert. (Om jeg vinner)

BadCat skrev (11 timer siden):

Jeg håper dere får i land PS5 nå, for det er salg på Crash Bandicoot 4 ut måneden. Jeg skal krysse fingrene for alle.

Kan jo kjøpes i appen og da. Må ikke ha konsollen for å få tilbudet.