Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Tvam said:

Wow. Den digitale forhåndsbestillingen i går? Oppdatert status på siden til Cdon også? 

jepp, den digitale i går. Jeg var veldig tidlig ute. status er "behandles". Postnord viser vekten og dimensjonene, men de har ikke mottat noen pakke fra cdon enda. Tenkte bare det var rart at den kom så tidlig mtp at de regner med å levere i april

Endret av Northkoreanhaircut
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Molllis skrev (17 minutter siden):

Vet noen hvorfor ikke pakken vil komme opp i PostNord appen? (Fra cdon)

Fordi den hverken er sendt eller planlagt sendt med det første. De antar at den blir sendt i løpet av april, hvis du er heldig så sendes den før dette. 

Lenke til kommentar

CDON fikk kritikk her i forumet ved forrige slipp, og sikkert med rette fordi det var en glipp i bestillingssystemet deres. Jeg har personlig kun positiv erfaring med CDON. Jeg forhåndsbestilte en disk versjon i september -20 som ble levert 3. desember. I tillegg fikk jeg (uten bruk av distill) bestilt en maskin til å ha på hytta ved forrige disk versjonslipp, og da mottok jeg maskinen før forventet releasedato.
 

Den nylige glippen til tross. I motsetning til enkelte andre nettsteder der overprising av maskiner gir mistanke om at nettstedene drives av scalpere, så opplever jeg CDON som veldig seriøse og pålitelige. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...