Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Bone said:

Er det mange her som ennå ikke har fått tak i, eller er det å skaffe til "venner og bekjente" som generelt gjelder? 

Jeg har en bestilling inne hos komplett med "forventet lagerdato 4.mai" så jeg prøver fortsatt, skal bare ha 1 stk som skal deles av meg og kona da 😛 Sier ikke nei takk til å få tak i den tidligere men orker ikke styret med masse ekstragreier for å ha flaks i de 40 sekundene de kommer ut for salg -.-

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Bone said:

Er det mange her som ennå ikke har fått tak i, eller er det å skaffe til "venner og bekjente" som generelt gjelder? 

Har prøvd meg på diverse konkurranser uten hell.. Skulle jeg få tak i en er det til personlig forbruk. 

Endret av Syonco
Lenke til kommentar

Fikk bestilt en digital på CDON nå, vet ikke helt hva som skjedde. Skulle egentlig bare hente ut noe informasjon på digital-siden, så var den plutselig i handlekurven...

Edit: Ser ut som det fortsatt er mulig å legge i handlekurv og gjennomføre kjøp. Prøvde både med faktura og bankkort, og begge bestillingene ligger inne til behandling. Antakeligvis bare en feil, men det funker i alle fall for den som har lyst til å prøve.

 

Never mind: forhåndsbestilling :):):)

Endret av ekeleee
Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Når bestilte folk? De har jo fortsatt ikke fjernet muligheten til å forhåndsbestille ser jeg.

Jeg bestilte en halvtime etter at linken dukket opp i denne gruppa, så har ikke helt trua... Tipper de har fått inn altfor mange bestillinger.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...