Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blazerfar skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan gamezone kan ta 8000 for konsollen, det er så på kanten at jeg vil avstå fra å kjøpe noe som helst der fremover... Vel, med mindre de selger diskversjonen til vanlig pris selvsagt. 

Enig. Hadde en i handlekurven, men gidder ikke å pælme 2000 spenn ut av vinduet. Så desp er jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dagger123 skrev (2 minutter siden):

Enig. Hadde en i handlekurven, men gidder ikke å pælme 2000 spenn ut av vinduet. Så desp er jeg ikke.

Nei, da er det faktisk like greit å betale det samme på finn for en versjon kjøpt fra elkjøp for raskere behandling i tilfelle garantisak. Gamezone opererer uansett som scalpers i ordets rette forstand nå, gjemmer seg bare bak en "seriøs" portal.

Drømmen om en PS5 til levelig pris fortsetter! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Blazerfar skrev (18 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan gamezone kan ta 8000 for konsollen, det er så på kanten at jeg vil avstå fra å kjøpe noe som helst der fremover... Vel, med mindre de selger diskversjonen til vanlig pris selvsagt. 

spisielt når du kan ikke få faktura med den.

så merklelig 

image.thumb.png.fa68be8be8061d6c6225fb9b4c75e2ac.png

Lenke til kommentar
Blazerfar skrev (19 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan gamezone kan ta 8000 for konsollen, det er så på kanten at jeg vil avstå fra å kjøpe noe som helst der fremover... Vel, med mindre de selger diskversjonen til vanlig pris selvsagt. 

Forkastelig. Det virker jo heller ikke som de vil selge den. Ikke noe sted å finne den fra forsiden. Må søke på siden deres og da kommer konsollen langt ned på trefflista. La oss håpe det er en feil. Hvis ikke har de mistet meg som kunde for lang tid fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok et kjapt søk på Finn, og endte opp på en annonse av Telebit.no. 
 

på siden dems får man digital til kjempetilbud, satt ned fra 12999kr til 9499kr. Evt disk versjonen satt ned fra 14999kr til 10649kr. 
 

Helt horribelt.

Lenke til kommentar
K N skrev (5 minutter siden):

Tok et kjapt søk på Finn, og endte opp på en annonse av Telebit.no. 
 

på siden dems får man digital til kjempetilbud, satt ned fra 12999kr til 9499kr. Evt disk versjonen satt ned fra 14999kr til 10649kr. 
 

Helt horribelt.

Telebit må være Scalpers på PS5. de får garantert ikke levert fra Sony.. De reklamerer for billig elektronikk til alle og har et konsept med gjenbruk. Dette er vel gjenbruk fra Elkjøp. Power og NetOnNet tenker jeg...

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
chirsso skrev (21 minutter siden):

Telebit må være Scalpers på PS5. de får garantert ikke levert fra Sony.. De reklamerer for billig elektronikk til alle og har et konsept med gjenbruk. Dette er vel gjenbruk fra Elkjøp. Power og NetOnNet tenker jeg...

Du er nok inne på noe der ja. Jeg sjekket litt opp for en tid tilbake siden, og det virker til å være noen polske i Sandnes som driver "butikk". 

Lenke til kommentar
chirsso skrev (48 minutter siden):

Forkastelig. Det virker jo heller ikke som de vil selge den. Ikke noe sted å finne den fra forsiden. Må søke på siden deres og da kommer konsollen langt ned på trefflista. La oss håpe det er en feil. Hvis ikke har de mistet meg som kunde for lang tid fremover.

Veldig synd, da jeg har forhåndsbestilt de fleste spill hos dem de siste årene. De har ofte levert spill én-to uker før release, og har hatt ganske rask og god service. Det har derfor også ofte vært verdt å betale litt ekstra kontra hva Elkjøp selger spill for. Men når de driver på med slikt tull blir det aldri å bruke de igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...