Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Neonex skrev (1 minutt siden):

Er jo ikke vits i å spekulere, men akkurat adresser skal jo ikke fjernes (såfremt ikke 2 stk fra samme adresser VINNER). Står jo ingen steder at ikke flere fra samme husstand kan delta, bare maks 1 per husholdning. Er det da en generasjonsbolig med 10 stk i, så skal de kunne få 10 lodd, men max 1 konsoll.

Er helt sikker på at det finnes måter å game dette systemet på også, det kan være et Elkjøp bare kjører spill for galleriet, men de har hvertfall gjort det LITT mer brysomt for dem, og det er bra.

Kudos to elkjøp. de har prøvd å få produktet til "vanlige" kunder. power bare la ut ps5 selvom de er klare over bots, og at produktet havner på finn.

• Like 2

1 minute ago, Kanelbollemannen said:

Du vil ikke dele?

1 minute ago, mattis said:

Kode?😘

Du kan ikke bruke koden på andre kontoer en hans egen. 

LittLei skrev (2 minutter siden):

For meg ser det ut til at power har solgt i dag, fikk en mail fra distill rundt 13:05

Fikk også varsel, men tror de bare la inn noe skrift. For jeg har refreshet power rundt det tidspunktet.

Vanskelig å holde seg positiv, merker jeg! Jaja – sparer i hvert fall de penga for nå 😛
En mager trøst at jeg ikke er alene, i det minste! 

• Like 3

Deepfarm skrev (1 minutt siden):

Fikk også varsel, men tror de bare la inn noe skrift. For jeg har refreshet power rundt det tidspunktet.

Ser de har fjernet bundle i dag;)

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Massemail kan fort gå litt tregt så jeg har troen på at ting ennå kan skje, i såfall har vi kun 1-2 bekreftet mottatt på dette forumet, som kan fortelle litt om hva slags ikke nubbesjangs vi har😬

• Like 1

LittLei skrev (Akkurat nå):

Massemail kan fort gå litt tregt så jeg har troen på at ting ennå kan skje, i såfall har vi kun 1-2 bekreftet mottatt på dette forumet, som kan fortelle litt om hva slags ikke nubbesjangs vi har😬

er nok representativt for den generelle populasjonen heheh. 

BakaBerg skrev (Akkurat nå):

ser jo ut som kodene hjelper folk som vanligvis ikke kanskje kunne skaffet. Bra elkjøp!

Bra av Elkjøp ja. Power derimot med pr sjefen som sa følgende:  

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/86EpEQ/power-sniksolgte-playstation-5#comments

- Vi ble utsolgt på veldig kort tid i dag. Antall ønsker vi ikke oppgi. Ingen bugs oppdaget, får vi vite fra Powers PR- og kommunikasjonssjef Siri Røhr-Staff.

Til og med bildebevis at botter ble brukt