Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Joggebukse2021 skrev (15 minutter siden):

Tek.no som nevnte det i en artikkel trur jeg

Ja, den lå ute på forsiden av vg.no med overskriften 1000 PS5 

edit: står og på Elkjøps q&a:

DAD53AA4-4995-4E1F-B0EF-9A0DD951254F.png

Edited by Joa23
  • Innsiktsfullt 2

Tror dere de resterende konsollene legges ut kl 21 i morgen? I tilfelle ikke alle vinnerne benytter seg av rabattkodene

Edited by RigmorK

RigmorK skrev (5 minutter siden):

Tror dere de resterende konsollene legges ut kl 21 i morgen? I tilfelle ikke alle vinnerne benytter seg av rabattkodene

Sikkert noen «vinnere» uten 6k på konto, så blir vel noen til overs, blir vel lagt ut til salg må man tro 

6 minutes ago, RigmorK said:

Den som lever får sjå. 

• Like 1

Lykke til! Jeg må innrømme at jeg har fått både samboer og mor til å melde seg på Elkjøp sin kundeklubb nå. Om jeg tilfeldigvis skulle få tilgang til to, så deler jeg gjerne med en her i forumet! 

• Like 4

Helvetica skrev (1 minutt siden):

Lykke til! Jeg må innrømme at jeg har fått både samboer og mor til å melde seg på Elkjøp sin kundeklubb nå. Om jeg tilfeldigvis skulle få tilgang til to, så deler jeg gjerne med en her i forumet! 

Det er ikke lov til å selge eller gi bort linken om man vinner, ifølge retningslinjene til Elkjøp. Om de gjør en sjekk på det er en annen ting.

Edited by Runepune

Runepune skrev (Akkurat nå):

Det er ikke lov til å selge eller gi bort om man vinner, ifølge retningslinjene til Elkjøp. Om de gjør en sjekk på det er en annen ting.

Ah, det er jo for så vidt forståelig. Personlig er det ikke et problem, da enten jeg, samboer eller mor kunne kjøpt på seg selv – men værre om jeg skulle ende opp med en til overs. Men ja, tviler nå sterkt på at jeg får en til overs – eller en i det hele tatt! Hehe :)

15 minutes ago, Helvetica said:

Samme her, og vi er nok ikke de eneste. Kan ikke sitte med hatten i hånda her og vente på at noen skal by opp til dans. "Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom Queen" John Mason

• Like 1

Tipper jo at disse trollene i limitiedheat har funnet en måte å få fatt på kodene ....  

Virker som dem har klart å buypasse slike løsninger før om man ser på Twitter/instagram deres.... 

dem har jo en skrytekonto der.. 

Synes det er fremdeles spesielt at man skal "vinne" muligheten for å kjøpe noe, men er nok den beste løsningen per i dag. 

"GRATULERER, du har VUNNET muligheten for å bruke penger på en vare vi selger!" :p 

Er vel en go, gammeldags loddtrekning mer enn konkurranse i mine øyne.

Uansett, kudos til Elkjøp for å i det heletatt prøve noe annet på lik linje som CDON.

Lykke til alle som har meldt seg på i dag!

• Like 3
  • Innsiktsfullt 1

Sebben00 skrev (10 minutter siden):

Synes det er fremdeles spesielt at man skal "vinne" muligheten for å kjøpe noe, men er nok den beste løsningen per i dag. 

"GRATULERER, du har VUNNET muligheten for å bruke penger på en vare vi selger!" :p 

Er vel en go, gammeldags loddtrekning mer enn konkurranse i mine øyne.

Uansett, kudos til Elkjøp for å i det heletatt prøve noe annet på lik linje som CDON.

Lykke til alle som har meldt seg på i dag!

Hva gjør CDON?

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Joa23 skrev (17 minutter siden):

Hva gjør CDON?

Om jeg ikke tar helt feil, måtte man logge seg inn med personnummer ved bestilling. 

Sebben00 skrev (2 minutter siden):

Om jeg ikke tar helt feil, måtte man logge seg inn med personnummer ved bestilling. 

Når skal de selge?