Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Står glatt over slike røverpriser

Eneste fordel jeg ser med slike priser er at varebeholdningen går sakte nedover

Edited by newman221

Alt gone. Hadde 2 i handlekurven (en på mobil før det var så kronglete at jeg gikk over til pcen). Begge forsvant før jeg rakk å få inn leveringsdetaljene.

Utsolgt nå.

Ikke det største tapet, men at de på død og liv skulle benytte adressen fra en 10 år gammel ordre var ganske irriterende...

Edited by Kokkolocco

wow, dyrt men nå slipper jeg kanskje ikke å lete mer, bruke tiden på noe annet😊 skal bare lete etter det billigste Demon Souls spillet

• Like 1

MrMarbles skrev (57 minutter siden):

Jeg synes jo hele greia til Komplett er skandale. Aldri skal jeg forhåndsbestille noe fra de igjen. Da har man bedre sjanse hos de andre. 

Komplett gjorde den tabben å selge PS5-konsoller de ikke hadde aning om når og hvor mange de fikk. De begynte forhåndssalg FØR vi visste om digital-utgaven. Komplett sin håndtering er virkelig hvordan IKKE håndtere en produktlansering.

Gamezone solgte konsoller til 7000,- før release, men alle ordrene ble kansellert fordi de i etterkant fikk vite fra Sony at de ikke fikk til release. Så at de priser seg høyere enn andre er ikke noe nytt, nei.