Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt gone. Hadde 2 i handlekurven (en på mobil før det var så kronglete at jeg gikk over til pcen). Begge forsvant før jeg rakk å få inn leveringsdetaljene.

Skrevet (endret)

Utsolgt nå.

Ikke det største tapet, men at de på død og liv skulle benytte adressen fra en 10 år gammel ordre var ganske irriterende...

Endret av Kokkolocco
Skrevet

wow, dyrt men nå slipper jeg kanskje ikke å lete mer, bruke tiden på noe annet😊 skal bare lete etter det billigste Demon Souls spillet

• Liker 1
Skrevet
MrMarbles skrev (57 minutter siden):

Jeg synes jo hele greia til Komplett er skandale. Aldri skal jeg forhåndsbestille noe fra de igjen. Da har man bedre sjanse hos de andre. 

Komplett gjorde den tabben å selge PS5-konsoller de ikke hadde aning om når og hvor mange de fikk. De begynte forhåndssalg FØR vi visste om digital-utgaven. Komplett sin håndtering er virkelig hvordan IKKE håndtere en produktlansering.

Skrevet

Gamezone solgte konsoller til 7000,- før release, men alle ordrene ble kansellert fordi de i etterkant fikk vite fra Sony at de ikke fikk til release. Så at de priser seg høyere enn andre er ikke noe nytt, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...