Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iblazeqt skrev (6 minutter siden):

Om man er villig til å kjøpe for 8k - så får man vel sikkert tak i på finn.no? 

For det første: Jeg vil aldri anbefale noen å kjøpe via Finn.no. Dette er en tålmodighetskamp, og andre prøver å tjene på vår villighet til å betale for å slippe å være tålmodige. 

Dersom du skal kjøpe på Finn.no kan det være verdt å vurdere å legge ut en "jeg kjøper til gitt pris", da får du selgere til å finne deg og kontakte deg. Vær så forsiktig, be om bilder, kvittering o.l. 
Finn.no er flommet over av folk som tror de kan selge for 10K og mer. Måten å vinne over dem er ved å ikke gå med på det, og tvinge dem til å selge billigere. Husk at disse som regel tjener penger så lenge de selger for mer enn 6K. Mange av dem gidder ikke svare hvis du tilbyr lavere enn de har listet den for. 
Vær tålmodig, press prisene ned.

Endret av Aleksikon
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hei!

Får levert PS5 diskversjon neste uke (sendt fra cdon i dag). Kunne egentlig tenkt meg den diskløse versjonen. Noen i trøndelag som får tilsendt diskløs versjon den nærmeste fremtiden som vil bytte for prisdifferansen på 1.000kr?

Vil helst bytte uåpnet mot uåpnet, men en pent og lite brukt konsoll kan også være aktuell.

 

Send meg en sms på 99369783 hvis noen er interessert.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig  er min ps5 på vei ifra CDON.    (9 desember bestilling)

Moro for en gammal krok som meg😁

Mens den jeg bestilte fra Komplett midt i mai fortsatt står som 3 mai leveranse🤣

Evil-Duck skrev (21 timer siden):

Da har jeg splittet Distill diskusjonen ut til en egen hjelpetråd for å få litt mindre støy i denne tråden. Hjelp gjerne værandre å sette det opp der. 

Modereringen skal ikke diskuteres i tråden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
19 minutes ago, ØlBrygger'n said:

Endelig  er min ps5 på vei ifra CDON.    (9 desember bestilling)

Moro for en gammal krok som meg😁

Mens den jeg bestilte fra Komplett midt i mai fortsatt står som 3 mai leveranse🤣

 

Har du fått noe mer utfyllende informasjon på Postnord-pakkesporingen enn at de har mottatt sendingsinformasjon fra avsender (CDON)?

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...