Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jeg hadde 5 sekunders intervall gående da jeg fikk kjøpt før jul, men hadde Distill oppe bare et par timer før jeg fikk napp.

17 hours ago, gondron said:

Har alle i gruppa kjøpt på finn eller?🙈

Neida, men hvis flere er som meg så har innsatsen blitt jekket noen hakk ned siden jeg uansett ikke ville få før jul. Og noobrushet på Demon's Souls har vel uansett avtatt en del og da begynner det å bli mindre viktig å skaffe konsoll fort.

Har også sett flere maskiner til salgs på facebook til innkjøpspris, men det sjekker jeg så sjeldent at jeg aldri er førstemann til mølla.

53 minutes ago, Retroman said:

Jeg hadde 5 sekunders intervall gående da jeg fikk kjøpt før jul, men hadde Distill oppe bare et par timer før jeg fikk napp.

Hvordan får dere så lave intervaller? Jeg har minimum 10 minutter på distill.

stigolini skrev (2 minutter siden):

Hvordan får dere så lave intervaller? Jeg har minimum 10 minutter på distill.

Drar bare den prikken under "Schedule checks" nedover mot 5sek.

image.png.08b37f10518701248fe38b4d2d848289.png

stigolini skrev (2 minutter siden):

Får ikke lov

Untitled.png

Er vel fordi du bruker "cloud" og ikke "this device" tror jeg?

2 minutes ago, stigolini said:

Får ikke lov

Untitled.png

Du må sette opp local monitor. Altså en extention til Chrome eller Firefox. Så må den kjøre fra maskinen din.

2 minutes ago, stigolini said:

Får ikke lov

Untitled.png

Du må bruke local computer (altså egen maskin/browser), eventuellt betale for tjenesten om du skal monitorere ved bruk av deres servere.

Kan være flere faktorer som gjør at ting tar ekstra tid i UK. Er ikke lenge siden jeg leste om kilometre med lastebilkøer i Dover og Calais pga covid. Ville heller brukt Sverige, Danmark og Tyskland som rettesnor..

• Like 1
  • Innsiktsfullt 4

Lurer på hvordan dere har satt opp Distill? Prøvde den første gang da Coop Obs la ut PS5, men fikk varslinger lenge etter de var utsolgt (14:42 om jeg husker riktig) 

Joneia skrev (22 minutter siden):

Lurer på hvordan dere har satt opp Distill? Prøvde den første gang da Coop Obs la ut PS5, men fikk varslinger lenge etter de var utsolgt (14:42 om jeg husker riktig) 

Det er skrevet litt om det tidligere i tråden. Den beste måten er nok å spore endringer på kjøpeknappen istedetfor hele siden. Dette står greit forklart i Distill sin hjelpeside. Ved å tracke kjøpeknappen slipper du falske varsler som cookiepopup  eller bannere eller annet innhold på siden som endres fortløpende.
Ang frekvens synes jeg 30 sekunder er lang tid - ville satt det på 5 eller 10 og satt på greit lydvolum.

Edited by Retroman

7 minutes ago, Retroman said:

Det er skrevet litt om det tidligere i tråden. Den beste måten er nok å spore endringer på kjøpeknappen istedetfor hele siden. Dette står greit forklart i Distill sin hjelpeside. Ved å tracke kjøpeknappen slipper du falske varsler som cookiepopup  eller bannere eller annet innhold på siden som endres fortløpende.
Ang frekvens synes jeg 30 sekunder er lang tid - ville satt det på 5 eller 10 og satt på greit lydvolum.

Hva ville vært best å gjøre på sider som cdon som ikke har noen kjøpeknapp?

Edited by Ape4848

2 minutes ago, Ape4848 said:

Hva vil være best å gjøre på sider som cdon som ikke har noen kjøpeknapp?

Jeg monitorerer antall produkter i søkeresultatet for "Playstation 5". Varsles når det legges til eller fjernes produkter relatert til konsollen. Det er selvfølgelig noen uinteressante varsler, men de er sjeldne.

Retroman skrev (3 timer siden):

Bør jeg velge selve knappen eller teksten i knappen? Og er det lurt å legge til Conditions, som «text has Kjøp»? 

Edited by Joneia

Både GameStop og Best Buy solgte i flere bølger i løpet av gårsdagen. Da tar det vel ikke altfor lang tid før Norge også får inn flere partier håper jeg. 

• Innsiktsfullt 1