Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
26 minutes ago, Pære- said:

Noe annet enn at siden refreshet uten å få opp noe tekst, for så å refreshe med tekst? (dette skjer støtt og stadig på power sine sider har jeg merket).

programmet jeg bruker overvåker når noe kommer på lager, jeg overvåker ikke siden i seg selv, men det er mulig det var falsk alarm 

Lenke til kommentar

Jeg vet hvem som kjøper konsoller på finn. Det er våres kjærester, samboere og koner. 
Samboern min drev og spurde om hvordan det gikk med PS5 kjøpet i går, om det kommer noe slipp i år. Så sa jeg, nei tror ikke det, på starten av nye året kommer det å skje noe igjen. Også sa jeg, jeg kunne kjøpt på finn nå til 9-10k men det er ikke verdt å betale så mye når det koster 6k i butikken. Kjøper heller spill eller ny HS for de penga. 
 

i dag på morningen så var hun så veldig usikker på om hun skulle fortelle meg det, men det plaget henne veldig mye pga, det jeg fortalte henne i går. Hun kjøpte en PS5 digital edition på finn til 9k til meg til Jul. Hun vet hvor mye tid jeg har brukt på å skaffe meg en og at jeg er corona permitert fra jobben min, og dermed har skaffet meg 2 ringe jobber hvor jeg har jobbet til sammen over 100% de 2 siste månedene. Vi har også nylig pusset opp badet hvor det kostet oss litt penger, og derfor ble vi enig om å kjøpe symboliske julegaver til hverandre. 
 

det er litt kjipt for meg, jeg kunne ha sittet med PS5 på juleaften, men det går helt greit. Det er tanken som teller. Vi ble enig om å prøve å selge den igjen med å tape minst mulig. Hun er lei seg for det, fordi hun ville gjøre meg glad, men det var impulsiv kjøp og hun tenkte over det jeg sa til henne i går, hun håper at vi klarer å få kjøpt en til vanlig pris på starten av året :) 

 

fun fact, hun kjøpte av ei dame. Mannen hennes kjøpte, men de hadde dårlig med penger så de ble enig med å selge. 

når vi sjekker finn istad, da var det ei dame som solgte en til 11k, hun mente at hun kjøpte den for 14k, men mannen hennes klarte å kjøpe en selv når det var slipp...

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, ilalo said:

meg du snakker til? 
jo, jeg har sikret meg jeg 
men jeg må jo sikre til naboen, damen til naboen og naboen sin hund så klart 

 

Ikke glem ensomme naboen Hilde på 90 og Gunnar på 102 år. Det er viktig at de får en enhet hver, slik at de kan kose seg også. Fikser du til de også? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er godeste Limited Heat tilbake på plattformen de vanligvis opererer i, nemlig mote. Så klart, for enkelte er muligens 2000 kroner mye penger, men at noen gidder å campe ute i bortimot 15 timer i det været, for å muligens tjene 2000 kroner. Da forstår man hvem man kjemper i mot.. Disse gutta dropper velvillig skole og det som er for muligheten.

Link for de som har Aftenposten

Aftenposten

Eneste måte bildet ble leselig på var via Imgur gitt, så får bli der :)

Imgur

 

Endret av Vertical^
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Ja hvis du ikke har mye penger er 2-4000,- cash godt betalt når alternativet er å rydde i hyllene på Rema, eller å gå med avisen til hva da 160,- timen? Og så lenge det er et marked er det jo noen som vil ta denne muligheten.
Skulle jeg sittet nederst på Karl Johan i desember regn i femten timer hadde jeg vurdert det hvis payout var 20-30.000, men da skulle jeg ha vært desperat etter penger. Noe jeg ikke er.

Lenke til kommentar
Burage skrev (1 time siden):

Noen andre som har fått mail fra CDON om at 28. februar-forhåndsbestillingen, bestilt 9. desember, er forsinket?

Hadde selv en ordre inne på denne, men avbestilte med en gang jeg så at de fortsatte å selge nye leveranser til nye kunder. Å late som at PS5 2021 på noen som helst måte er et annet produkt blir i overkant shitty for meg. Det skal de ha CDON, ballsy move å sikre seg forhåndssalg og "normalt salg" parallelt, men pill råttent er det. Mye kan sies om Kompletts håndtering av dette, men de har i det minste forholdt seg til kun en av løsningene.

Disse mytiske fremtidskonsollene til CDON vil vil nok bli sisteprioritet helt frem til markedet normaliseres. Det er bare å forberede seg på mange medfølende mailer om at Sony dessverre er slemme og ikke leverer nok konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...