Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
xx_ps5_reseller_xx_dragonboy_78 skrev (1 minutt siden):

De må slippes i dag, har allerede avtalt salg på mandag. så litt pinlig hvis jeg ikke har 3stk innen da

Hehe - make it raaaaain

Skrevet
Dooran skrev (1 minutt siden):

Av nysgjerrighet, er det noen andre som har oppdaget at Playstation 5 siden til Power plutselig er borte?

Se på toppen av denne siden.

Skrevet
Dooran skrev (2 minutter siden):

Av nysgjerrighet, er det noen andre som har oppdaget at Playstation 5 siden til Power plutselig er borte?

Står lenger oppe⬆️😊

Skrevet

Ja, Power har tatt de ut. Spørs om det er et parti til av PS5 som skal ut nå straks. Kan jo friste å følge med på Power i og med at de opererer (enn så lenge) med "normalpris". 

Spennende. Bør følge med litt ekstra i dag da skjønner jeg. 

Skrevet
Runepune skrev (11 minutter siden):

Der forsvant Ps5 fra produktsidene til Power. Noe på gang?

Mulig du oppretter ny produktside for å unngå bots som ligger klare på siden? 

Skrevet

Spurte Power kundeservice for moro skyld og de sier de ikke har hørt noe om slipp av PS5 og tviler veldig sterkt på at det kommer noe for salg...

Så får vi se da 😆.

Skrevet
Sfinxer skrev (Akkurat nå):

Spurte Power kundeservice for moro skyld og de sier de ikke har hørt noe om slipp av PS5 og tviler veldig sterkt på at det kommer noe for salg...

Så får vi se da 😆.

Det sa di til emg 10 min før og så la di det ut. 

følg med

Skrevet

Oi oi, kan ikke tro at det endelig skjer noe på fri dagen min 😁 eneste er at jeg har time hos tannlegen kl 14, håper det ikke skjer da 😅😅

Skrevet
p4cko skrev (1 minutt siden):

Oi oi, kan ikke tro at det endelig skjer noe på fri dagen min 😁 eneste er at jeg har time hos tannlegen kl 14, håper det ikke skjer da 😅😅

Hvis du har tannlegetime klokka 14 kan jeg langt på vei garantere at det er akkurat da konsollene slippes. Typisk :D

Skrevet
p4cko skrev (3 minutter siden):

da kan jeg egentlig bare vente til 14 jeg også. har arbeidsmøte 14. er nok da det skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...