Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slik ble jeg kvitt isjias plagene.


Alex_Tc

Anbefalte innlegg

Jeg vil dele hvordan jeg ble kvitt plagene med isjias fordi jeg ikke fikk riktig hjelp verken hos fastlegen eller fysioterapeut. 

Fastlegen har sjekken at plagene ikke forårsakes i ryggen. Konklusjon er at plagene er forårsaket på grunn av muskelen piriformis. Råd fra fastlegen var å bruke noe mykere å sitte på. Ellers det er ingen operasjon eller noe annen å gjøre.

Fysioterapeut senter har jeg kontaktet på egen initiativ. Der etter 3 besøk fikk jeg noen mageøvelser. 

Flere måneder seinere plagene vedværte. Og jeg hadde blitt plagen i snart 3 år til sammen. 

Det som hjelp var å følge instruksjoner i denne video:

(jeg brukte disse teknikene 3 ganger i løpet av en uke og følte meg straks bedre)

 

Neste var å følge instruksjoner i denne video:

(disse øvelser har jeg startet med i uke 2. Fiste 2 dager 2 ganger per dag, så hver morgen. I tilleg til isjias, forsvant plager med nedre del av ryggen, korsryggen, og kne sluttet å ha vondt, også forsvant noen flere plager som er vanskelig å beskrive )

 

Lykke til.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...