Gå til innhold

Tråder stenges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske mange tråder som sporer helt ut, og går helt vekk fra trådens tema. Jeg vet hvilken tråd du sikter til, og grunnen til at den ble stengt er nok fordi den sklei helt ut fra trådens tema, og handlet til slutt om hva som bestemmer hva en Nordmann er. Trådens tema var om islam kunne kalle seg fredens religion. 

Når det gjelder personangrep, så håper jeg dette gir advarsel, og ikke bare fører til at tråder stenges. 

 

 

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (3 minutter siden):

Det er ganske mange tråder som sporer helt ut, og går helt vekk fra trådens tema. Jeg vet hvilken tråd du sikter til, og grunnen til at den ble stengt er nok fordi den sklei helt ut fra trådens tema, og handlet til slutt om hva som bestemmer hva en Nordmann er. Trådens tema var om islam kunne kalle seg fredens religion. 

Når det gjelder personangrep, så håper jeg dette gir advarsel, og ikke bare fører til at tråder stenges. 

 

 

Det er heller uheldig at enkelte mennesker skal drive med persondebatt, så fort de er uenige i noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min oppfatning er at tråder vel blir stengt når de havner langt utenfor sitt tema, ikke når det dukker opp ett og annet innlegg som inneholder personangrep, men arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Hvis det er slik, så kan man jo bare ramse av seg noen skjellsord, og så blir tråder stengt. Jeg har vondt for å tro at det er slik. 

At enkelte velger å gå til persondebatt er synd, man ser mye av det, det er liksom viktigere å stemple noen som ett eller annet enn å argumentere mot argumenter, uansett hvor idiotiske man opplever at argumentene er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (6 minutter siden):

Min oppfatning er at tråder vel blir stengt når de havner langt utenfor sitt tema, ikke når det dukker opp ett og annet innlegg som inneholder personangrep, men arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Hvis det er slik, så kan man jo bare ramse av seg noen skjellsord, og så blir tråder stengt. Jeg har vondt for å tro at det er slik. 

At enkelte velger å gå til persondebatt er synd, man ser mye av det, det er liksom viktigere å stemple noen som ett eller annet enn å argumentere mot argumenter, uansett hvor idiotiske man opplever at argumentene er. 

Jeg vil tro at for mye persondebatt vil få resultater.

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Ja, fordi det er utenfor trådens tema :) Derfor viktig å rapportere slikt, er vel noe slags form for utestengelser dersom folk tyr ofte til personangrep og persondebatt

Selv om det er innenfor temaet er det dårlig debattskikk og bør få resultater. Jeg har rapportert flere innlegg som var for grove. Kanskje det som gjorde utslag.

Lenke til kommentar

Du kom med gjentatte personangrep selv, så spar deg for offerrollen. 

Ta det heller opp med en moderator, i stedet for å starte en enda en tråd som ikke bidrar med noe.

Denne delen av forumet er blitt en Resett light og jeg tror generelt folk er dritt lei av å lese hvor farlige muslimer er, hvor lite intelligente somaliere er og hvem som får lov til å kalle seg norske. 

Det er de samme temaene som går igjen og igjen, men gjerne med ulike og nye brukere.

 

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

@MetalAndy92 blei korrekt identifisert som ein rasist, med rasistiske meininger, med standarder for kva som er norsk som kun kan oppnås med komplett utrydning av annen kultur. Han meine at nokon anna tolkning vil føre til det norske folks utrydning.

På kva måte meine du at dette er eit normalt standpunkt å argumentere mot, @Baranladion?

For å ta eit openbart eksempel: Om i staden han fremmet eit ynskje om å drepe, voldta og lemleste, meine du at det er noko å argumentere der? Er dette meininger som me skal kritisk undersøke, sjølv om argumentet deiras til å byrje med ikkje ein gong har ein sterk nok logisk basis til å argumentere for eller mot, fordi begrunnelsen rett og slett ikkje er god nok for meir enn å grave i evigheten etter faktiskte konkrete ting, og i staden berre er skremselspropaganda og hysteri over fantomer?

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 minutt siden):

Du kom med gjentatte personangrep selv, så spar deg for offerrollen. 

Ta det heller opp med en moderator, i stedet for å starte en enda en tråd som ikke bidrar med noe.

Denne delen av forumet er blitt en Resett light og jeg tror generelt folk er dritt lei av å lese hvor farlige muslimer er, hvor lite intelligente somaliere er og hvem som får lov til å kalle seg norske. 

Det er de samme temaene som går igjen og igjen, men gjerne med ulike og nye brukere.

 

 

Lol. Jeg kom ikke med personangrep, kun svar tilbake slik dere bar om. Dere høster det dere sår. Så du får være flink og slutte med personangrep så ikke tråder bare blir stengt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (1 minutt siden):

@MetalAndy92 blei korrekt identifisert som ein rasist, med rasistiske meininger, med standarder for kva som er norsk som kun kan oppnås med komplett utrydning av annen kultur. Han meine at nokon anna tolkning vil føre til det norske folks utrydning.

På kva måte meine du at dette er eit normalt standpunkt å argumentere mot, @Baranladion?

For å ta eit openbart eksempel: Om i staden han fremmet eit ynskje om å drepe, voldta og lemleste, meine du at det er noko å argumentere der? Er dette meininger som me skal kritisk undersøke, sjølv om argumentet deiras til å byrje med ikkje ein gong har ein sterk nok logisk basis til å argumentere for eller mot, og i staden berre er skremselspropaganda og hysteri over fantomer?

Nå lyver du igjen. Jeg har aldri sagt at noen skal utryddes. Og jeg har ikke ment at nordmenn er i ferd med å utryddes. Skjerp deg! At du hevder folk er nazister som ønsker å begå massemord er en forferdelig måte å debattere på. Jeg har aldri tatt til ordet for å bruke vold mot noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eit openbart problem med @MetalAndy92 er at når me ber han utdype kvifor han meine dei ekstreme tingene han meine så vandret me egentlig ganske umiddelbart til vage påstander ("Somalia har problemer fordi islam") oppfulgt og støttet av meir vage påstander ("islam førte til al shababb", "klankultur er problem"), osv, med ei god klype av "trenger eg egentlig utdype det openbare?"

@Baranladion, når nokon må vrenges som ei fille for å få grunnleggende svar er det ein debatt, eller er det berre hysteri og propaganda frå dei i staden?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (Akkurat nå):

@MetalAndy92 blei korrekt identifisert som ein rasist, med rasistiske meininger, med standarder for kva som er norsk som kun kan oppnås med komplett utrydning av annen kultur. Han meine at nokon anna tolkning vil føre til det norske folks utrydning.

På kva måte meine du at dette er eit normalt standpunkt å argumentere mot, @Baranladion?

For å ta eit openbart eksempel: Om i staden han fremmet eit ynskje om å drepe, voldta og lemleste, meine du at det er noko å argumentere der? Er dette meininger som me skal kritisk undersøke, sjølv om argumentet deiras til å byrje med ikkje ein gong har ein sterk nok logisk basis til å argumentere for eller mot, og i staden berre er skremselspropaganda og hysteri over fantomer?

Nei, jeg tenker at man kan fint argumentere mot ett hvilket som helst syn noen har, uten å kalle folk for lille fuhrer, voldetktsmann eller rasist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ironisk nok så blir vi nødt til å stenge denne tråden, for dette er bare en fortsettelse av krangelen i den opprinnelige tråden.
Den blir moderert og trolig gjenåpnet i løpet av morgendagen.
Jeg anbefaler dere å bruke denne tiden til å tenke over hvordan dere ønsker å opptre på forumet, om dere ønsker saklig/anstendig debatt eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...