Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chrisf skrev (13 minutter siden):

Hvorfor bruker Komplett så lang tid? I går stod det at Asus 3090 kortet jeg venter på er på lager og reservert, men de har fortsatt ikke sendt kortet. 

De får ikke tid til å pakke og sende, når alle spør på chaten hvert 5 minutt om de har hørt noe nytt som kortet sitt?

 

 

Regner med at de har noen interne covid regler også som gjør at de ikke kan sette inn masse folk, samt at de vel kjører 3080 manuelt, og ikke via det automatiske lageret.

Endret av AndersT2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, AndersT2 said:

De får ikke tid til å pakke og sende, når alle spør på chaten hvert 5 minutt om de har hørt noe nytt som kortet sitt?

 

 

Regner med at de har noen interne covid regler også som gjør at de ikke kan sette inn masse folk, samt at de vel kjører 3080 manuelt, og ikke via det automatiske lageret.

Fikk bekreftet mistanken min fra kundeservice tidligere idag, at disse kortene blir behandlet manuelt. Derav litt ekstra tidsbruk.

For min del tok det ca. halvannet døgn fra bestilling til kortet ble sendt. Så det skjer nok snart for de andre som venter også. Pust med magen :)

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Aetius said:

Jøss! Mulig det ble et 3080 Aorus Master på meg nå. Time will show.

Gikk først for Trinity, men kansellerte når jeg så at Aorus bestillingen gikk igjennom
Vision OC blir dermed også kansellert (Vision OC er jo strengt talt en Eagle bare i penere forpakning)

Grønn sirkel (Reservert 1 stk på lager). 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, zentage2 said:

Gikk først for Trinity, men kansellerte når jeg så at Aorus bestillingen gikk igjennom
Vision OC blir dermed også kansellert (Vision OC er jo strengt talt en Eagle bare i penere forpakning)

Grønn sirkel (Reservert 1 stk på lager). 

Samme her:

image.png.531505342e0c5efb3a00026ef51f89ab.png

EDIT: Tror jeg må på polet og kjøpe en flaske sprüdelwasser også.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, zentage2 said:

Gikk først for Trinity, men kansellerte når jeg så at Aorus bestillingen gikk igjennom
Vision OC blir dermed også kansellert (Vision OC er jo strengt talt en Eagle bare i penere forpakning)

Grønn sirkel (Reservert 1 stk på lager). 


 

Har hatt et Vision OC jeg klarte å skaffe meg tidlig i Oktober som har gjort en god jobb i mellomtiden :)

Etter litt undervolting, peaker jeg på ~60C i Retail wow og nyeste Assassins Creed: Valhalla. Egentlig ganske sinnsykt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...