Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Frode68 said:

Best. du det kortet idag og sendt idag ? For jeg har nå ventet siden 9.11 og det står reservert på mitt 3080 kort men ikke sendt enda ;)

Komplett hadde en drop av litt kort som var inne på lager i dag. blant annet 50 stk Zotac Trinity OC. 
Selv fikk jeg knabbet til meg ett Aorus. 
image.png.d8803b9708a913f7998d5b51c4854629.png
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 hours ago, Theo343 said:

Hører mange har fått pusha 3080 TUF OC til 17. desember eller lenger ut nå. Merkelig når det var så mange OC på vei.

Problemet er vel at alle kort som blir lagt ut for salg fortsatt blir revet vekk, selv om de koster 21000+ eller 10000+.

Produsentene gidder ikke produsere kort til 8000 så lenge det er slik 😐

Lenke til kommentar
16 minutes ago, shauge2 said:

Problemet er vel at alle kort som blir lagt ut for salg fortsatt blir revet vekk, selv om de koster 21000+ eller 10000+.

Produsentene gidder ikke produsere kort til 8000 så lenge det er slik 😐

Skulle nesten hatt noe regelverk på det der. Helt latterlig og ha så mange bestillinger men ikke å produsere fordi det ikke er lønnsomt. Da burde man ikke få lov til å ta bestillinger i det hele tatt om man ikke kan levere.

Lenke til kommentar
Sitoy skrev (1 minutt siden):

Skulle nesten hatt noe regelverk på det der. Helt latterlig og ha så mange bestillinger men ikke å produsere fordi det ikke er lønnsomt. Da burde man ikke få lov til å ta bestillinger i det hele tatt om man ikke kan levere.

Alt avhenger av silikonlotteriet. Alle brikker som ikke er gode nok for toppkortene vil bli brukt til de rimeligere variantene.

Det er ikke slik at de kun prioriterer enkelte kort, alt avhenger av hvor gode brikker de får. Det ville vært dumt å «sløse» en godt binnet brikke som kunne vært brukt i f.eks. ROG STRIX OC på et TUF non OC kort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (2 minutter siden):

Alt avhenger av silikonlotteriet. Alle brikker som ikke er gode nok for toppkortene vil bli brukt til de rimeligere variantene.

Det er ikke slik at de kun prioriterer enkelte kort, alt avhenger av hvor gode brikker de får. Det ville vært dumt å «sløse» en godt binnet brikke som kunne vært brukt i f.eks. ROG STRIX OC på et TUF non OC kort.

Silikonlotteriet? Er det sånn hvor du kan vinne forstørrelse av diverse? 👀

 

Enig i poenget dog 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Elkjøp har bedt oss kontakte Asus ang. levering gjorde jeg nettopp det:

 

"Thanks for contacting ASUS support!

I'm afraid we don't have any information when the next batch of RTX 3080 TUF OC will be shipped to Elkjøp.
We also don't have any information about how they are sent out to customers. Sorry!
Your retailer can hopefully provide an ETA for your order and keep you updated on any delays.
Let us know if there are any other questions and have a nice weekend!"

 

Forventet ikke noe annet egentlig, så hvem sender kortet hvis både Asus eller Elkjøp frasier seg leveringsansvar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...