Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 3


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Premier League 20/21 - Gameweek 3

EiwL0pmXYAAeuqn?format=jpg&name=large


Resultatene forrige runde:

Spoiler

EieIGdoWsAAYS8s?format=jpg&name=large


Tabell før runden:

Spoiler

595031679_Screenshot2020-09-25at15_56_16.thumb.png.be84c5d85dbe9e8597b51ead48dd1598.png


Program lørdag:

Brighton - Manchester United
Kl. 13.30 på TV2 Sport Premium

Crystal Palace - Everton
Kl. 16.00 på TV2 Sport Premium og TV2 Sport 1

West Bromwich - Chelsea
Kl. 18.30 på TV2 Sport Premium

Burnley - Southampton
Kl. 21.00 på TV2 Sport Premium 2

"Premier League i dag"
Kl. 23.00 på TV2 Sport Premium


Program søndag:

Sheffield United - Leeds United
Kl. 13.00 på TV2 Sport Premium

Tottenham - Newcastle United
Kl. 15:00 på TV2 Sport Premium

Manchester City - Leicester City
Kl. 17.30 på TV2 Sport Premium

West Ham United - Wolverhampton
Kl. 20:00 på TV2 Sport Premium

"Premier League i dag"
Kl. 22.30 på TV2 Sport Premium


Program mandag:

Fulham - Aston Villa
Kl. 18.45 på TV2 Sport Premium

Liverpool - Arsenal
Kl. 21.00 på TV2 Sport Premium

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger merke til at hverken James, Mata eller Ighalo er på benken til United. Van de Beek sitter der, men ellers lite offensivt å bytte inn. 

Vi slo Brighton enkelt 3-0 sist, men har tapt mot dem i mange kamper siden de rykka opp. De er i veldig bra slag og vi sliter "alltid" mot dem. Ekkel kamp, og blir det tap så er blir det krisestemning blant de mest følsomme. 

Håper at laget er oppe på det fysiske og mentale nivået de skal være i dag, for da har vi masse kvalitet til å slå dem. Hvis det er like treningskamp-innsats som mot Palace kommer vi til å bli knust. Som sagt i United-tråden så har jeg en del mer tro på seier i dag enn før Palace.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vi starter med et lag som kjenner hverandre svært godt, og antakelig den beste 11ern vi kan stille med. Så det er ikke så alt for mange unnskyldninger vi kan komme med i dag om det her ikke går bra.

Håper vi får litt medgang, og at det åpner seg litt muligheter for bytter utover i kampen. Ole er helt nødt til å finne ut hvordan han skal få utnyttet van de Beek, Fred og McTominay bedre i dette laget, om vi skal overleve denne sesongen. For ingen av de kan på en god måte direkte erstatte Bruno, Matic eller Pogba når vi spiller denne 4231 formasjonen.

28 minutes ago, Snikpellik said:

Legger merke til at hverken James, Mata eller Ighalo er på benken til United. Van de Beek sitter der, men ellers lite offensivt å bytte inn. 

image.png.e88b4cafe379649d8b155fb366394722.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal man dømme etter de par første minuttene her (noe man ikke skal) så ser det allerede ut som gutta mener mer litt mer alvor i dag enn forrige helg. Spiller med litt færre touch, mer bevegelse og mer risiko på midten. Den risikoen kan være skummel mot Brighton, som er gode på å sende mange folk i overgangene så vi må unngå de personlige feilene nå.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Vel, det gjør jo det. Prøv å ta deg en tur på Twitter hvis vi skulle tape kampen. Dommedag og kreving av manageren sparket, vi må selge Pogba og Rashford osv. Sånn blir det alltid.

Ja, det er alltid "krise" for en klubb som United å tape to kamper på rad, men noen tar jo helt av!

Ja, men du setter opp en "det kan bli tap" allerede før kampen(e) og peker nå på at de som er misfornøyde med dette for følsomme, vel viten om hva som skjer i klubben og at faktumet der to tap på de to første er ... begredelig, det ér faktisk krise. Folk er leie og frustrerte, og hadde det vært lov med folk på tribunene *i dag* så hadde du antagelig sett svært mange av hardcore-fansen vifte med gule og grønne skjerf. Jeg har full forståelse for dette. Men jeg glad du er happy med situasjonen, men det gir deg ikke noen utpreget rett til å heve deg over de som ikke er det, noe du gjør nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (9 minutter siden):

Ja, men du setter opp en "det kan bli tap" allerede før kampen(e) og peker nå på at de som er misfornøyde med dette for følsomme, vel viten om hva som skjer i klubben og at faktumet der to tap på de to første er ... begredelig, det ér faktisk krise. Folk er leie og frustrerte, og hadde det vært lov med folk på tribunene *i dag* så hadde du antagelig sett svært mange av hardcore-fansen vifte med gule og grønne skjerf. Jeg har full forståelse for dette. Men jeg glad du er happy med situasjonen, men det gir deg ikke noen utpreget rett til å heve deg over de som ikke er det, noe du gjør nå. 

Da misforstår du helt hva jeg mener, enkelt og greit! Jeg mener ting ikke er helt svart/hvitt hele tiden og prøver å se nyansene og være realistisk. Når jeg før CP-kampen mente at vi kom til å tape fikk jeg jo dessverre rett også, og det var ikke akkurat så kontroversielt å tippe det før kampen mtp manglende oppkjøring og at CP var veldig gode i kampen før.

For eksempel synes jeg ikke laget er i en krise etter ett tap, når vi før det ikke hadde tapt siden januar. Ser man alt i kontekst av det mest nylige som har skjedd så blir det fort litt for reaksjonært for min del.

På Twitter, Reddit og andre steder leser jeg supportere som mener Bruno ikke er god nok, at det var et feilkjøp og sånne ting bare basert på at han har vært svakere de siste kampene. Det er det jeg sikter til med krisemaksimering og overdrivelser som jeg ikke orker.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...