Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger tips fra jenter, asap


Anbefalte innlegg

Ja, historien er slik; en jente jeg begynner å bli ganske interessert i har begynt å svare meg mindre og mindre.. 

Vi møttes på fest og vi hooka osv, og jeg la hun til på snap. Vi har møttes en gang etter dette også etter fest så klart. Men nå virker det som om hun har mistet "interessen"? Eller jeg vet ikke om hun er keen men vi skal jo snart gå våre egne veier, jeg er et år eldre og starter på skole og hun har jo vanlig vgs. Hva skjer? Er jeg for på og overtenker det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, george333 said:

Ja, historien er slik; en jente jeg begynner å bli ganske interessert i har begynt å svare meg mindre og mindre.. 

Vi møttes på fest og vi hooka osv, og jeg la hun til på snap. Vi har møttes en gang etter dette også etter fest så klart. Men nå virker det som om hun har mistet "interessen"? Eller jeg vet ikke om hun er keen men vi skal jo snart gå våre egne veier, jeg er et år eldre og starter på skole og hun har jo vanlig vgs. Hva skjer? Er jeg for på og overtenker det?

Hun har mistet interessen. 

Lenke til kommentar
m20k skrev (32 minutter siden):

Har drevet med noen damer, og det ser dessverre ut som at hun har mistet interessen.

Har vært borti flere slike. Dessverre er det mange som er for feige til å bare si at de ikke er interesserte lenger. Mye lettere å bare slutte å svare osv.

Kanskje man bare skal gå rett på sak og si at man er interesser? værste man kan få er et nei eventuelt, jeg aner ikke haha. Følelser er en rar sak:D 

Lenke til kommentar
Gjest 9ffde...eda

Jeg kan miste interessen når en mann blir for intens. Jeg svarer når jeg har tid, og er ikke det godt nok, så får det bare være. At man svarer mye og så blir det mindre og mindre kan ha flere årsaker


1. hun har mistet interessen, og svarer der hun gidder

2. Hun er stresset Vedr skolestart og alt som skal ordnes

3. hun er skuffet over at du ikke har invitert henne på date nummer 2, men tør ikke si det

Anonymous poster hash: 9ffde...eda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...