Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Verdt å betale på datingsider som mann?


Gjest f8eef...182

Anbefalte innlegg

Gjest f8eef...182

Har dårlig hell med Tinder. Og på fleste datingsider må man betale for å sende meldinger og så videre.

Noen her som har erfaring med å betale på datingsider? Har veldig lyst til å finne noe seriøst, men er redd det er penger ut av vinduet. 
Nå vet jeg at kvinner får uendelig mange meldinger fra både seriøse og useriøse folk. Er derfor jeg er skeptisk, fordi jeg tenker at damer drukner i meldinger så jeg forsvinner i bunken. Jeg er 27 år og har et normalt utseende. Hører fra folk at jeg ser kjekk ut, men tar det med en klype salt da jeg får svært få matcher på Tinder. Mulig det er bioen som er problemet, da jeg er dårlig på sånt.

Fint å høre deres meninger. :) 

Anonymous poster hash: f8eef...182

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234

Nei, det er omtrent 80% menn og 20% damer. I din aldersgruppe fort 90% menn og 10% damer. Det er mye bedre å nesegrev tid i seg selv og fritidsaktiviteter. 

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne dele egne erfaringer fra siste seks mnder av og på. Har brukt både tinder og happn tre ganger, de første to betalte jeg, denne gangen gratis.

Har du penger til overs så sparer du deg mye tid ved å betale da du slipper å svipe, bedre å vente på dem som liker deg. Damene får 100evis av likes, og mange flere idioter å forholde seg til, mens vi menn må ta takke med mange færre, gjerne en håndfull. Det betyr at dine likes har vansker å nå gjennom nåløyet hvis dama betaler, men dette er sjeldent, så du avhenger egentlig av at algoritmen viser deg i hennes kortstokk. Min erfaring er at de som har likt meg har vært kvalitet og damer som vil det samme som en selv. Men ja, dine valg av bilder er viktig, og man kan være kjekk irl og fremdeles få laber interesse. "Det er når man minst forventer det eller ikke leter at man får "

 

Nå derimot mens jeg ikke betaler er det avhengig av at jeg sviper mine daglige 100 for å potensielt se den som har likt meg. Men anbefaler å være villig å snakke med de du er i tvil om utseendemessig fordi man kan bli overrasket, hun forrige var en slik men helt annerledes irl ? Dessverre er det flere man ikke får vite hvem er når man bruker gratisversjonen ettersom de skjulte kan være folk du også har trykket nei på. Ellers så føles det ikke så ille da det er gratis ? Lykke til!

Endret av nacario
Lenke til kommentar

Du kan prøve match, men forbered deg på mye rart. Damer som blokkerer deg bare du besøker dem osv. Garantert mye lykkejeger og golddiggers der, og garantert 50% av dem som får betalt for å ha profil og være falsk-aktive. Men det er noen som er seriøse. Du må bare filtrére dem.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Du må nesten betale.

Når du betaler kan alle lese meldingene dine uten selv å være betalende medlem. De kan også svare deg gratis. Så det er obviously en must om du skal ha et håp.

Ettersom kvinnfolk får x antall tusen henvendelser daglig skal det nok en del til for at de skal gidde å reaktivere kontoen sin for å svare akkurat deg i flommen av "pule?"-meldinger og andre pulefolk som gjemmer intensjonene sine i svada.

Jeg bruker flere dating plattformer og betaler for alle. Jeg går på dates, chatter men noen daglig og har fwb derfra.

Jeg har ikke så mye erfaring fra tinder. Jeg har betalt for noen av funksjonene og tilsynelatende fungerer det, men vanskelig å si siden man leser mye rart på nettet fra folk som tester disse funksjonene saklig og registrerer liten forskjell. Selv kan jeg ikke så mye om det, men på alle plattformene pleier jeg å bytte profilbilde og rett etterpå bruker jeg funksjonen som gjør at "alle" får meg opp i feeden sin. Da øker jeg sjansen for at de som kanskje ikke ble amazed nok av forrige bilde kanskje blir Thunderstruck nok av mitt nye til å klikke inn på profilen min.

En ting jeg har registrert; jeg tror det er en timer av ett eller annet slag innebygget i tinder. Jeg fikk veldig lite oppmerksomhet i starten, men etter et par uker fikk jeg masse matches og det ser bare ut til å øke på. Så det virker for meg som at du gradvis blir vist for flere og flere. Sikkert for å øke sannsynligheten for at du blir betalende i noen måneder.

Men det er jo åpenbart at de gjemmer de fungerende funksjonene sine bak betalingsmåter så betaling er nok noe du bør hive deg på. Når det gjelder tinder er jeg mer usikker. Hele den plattformen er ekstremt overfladisk og vanskelig å "teste". Kan ikke sende deg melding siden du er gjest, men send meg en pm så skal jeg tipse deg om den beste plattformen, etter min erfaring, akkurat nå

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest f8eef...182 said:

Noen her som har erfaring med å betale på datingsider? Har veldig lyst til å finne noe seriøst, men er redd det er penger ut av vinduet. 
Nå vet jeg at kvinner får uendelig mange meldinger fra både seriøse og useriøse folk. Er derfor jeg er skeptisk, fordi jeg tenker at damer drukner i meldinger så jeg forsvinner i bunken. Jeg er 27 år og har et normalt utseende.

Ga opp for ~10 år siden. 

Jeg har også normalt utseende selvom venner og familie mener det er bedre enn det, men poenget er at enten er du i topp 5% utseendemessig, eller også kan du glemme alt om å få kontakt med andre enn falske profiler.  Jeg utelot av prinsipp å avsløre noe om inntekt, siden jeg uansett ikke ville ha kontakt med de hvor det er viktig, men hvis du tjener 7-sifret og tør ta sjansen, kan det være det kompenserer når utseendet ikke er i topp 5%.

Var på flere av de siderne og føler jeg gjorde en stor innsats for å finne noen å dele livet med på den måten, men det var til de grader bortkastet.  Etter et år følte jeg at jeg var ved å bli deprimert over det og måtte ta meg en pause.  Begyndte å tenke nytt og inspirert av "the bucket list"-filmen begyndte jeg å liste opp ting jeg fikk lyst å gjøre eller oppleve og så faktisk gjennemføre det på egenhånd.  Det hjalp betydelig på humøret og utover nå å ha fått sett mye av verden og mange gode opplevelser, har jeg også fått en rekke interesser jeg fortsatt bruker mye energi på og den pausen jeg tok fra "kone-jakten" ser ut til å bli permanent; jeg tenker ikke over det lenger og tror ikke en gang jeg hadde vært interessert hvis noen hadde vist interesse i dag.  Er egentlig også veldig greit å slippe drama, kunne være seg selv og ikke trenge skjule at jeg blant annet liker å spille sjakk og bygge lego selv om man er godt voksen :-)  

Endret av tigerdyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest a9b0b...ed5
Gjest f8eef...182 skrev (På 17.8.2020 den 21.02):

Har dårlig hell med Tinder. Og på fleste datingsider må man betale for å sende meldinger og så videre.

Noen her som har erfaring med å betale på datingsider? Har veldig lyst til å finne noe seriøst, men er redd det er penger ut av vinduet. 
Nå vet jeg at kvinner får uendelig mange meldinger fra både seriøse og useriøse folk. Er derfor jeg er skeptisk, fordi jeg tenker at damer drukner i meldinger så jeg forsvinner i bunken. Jeg er 27 år og har et normalt utseende. Hører fra folk at jeg ser kjekk ut, men tar det med en klype salt da jeg får svært få matcher på Tinder. Mulig det er bioen som er problemet, da jeg er dårlig på sånt.

Fint å høre deres meninger. :) 

Anonymous poster hash: f8eef...182

Hvorfor er matcher og flest mulig damer så

viktig for dere menn? Du er jo ikke så seriøs selv når du legger det fram på denne måten og skremmer de heller vekk.

Alle slags menn får dame der ute, så må være bitterheten og ufine holdningen din som oser av innlegget ditt her. 

Og NEI, mange damer sliter med å finne en mann som vil ha forhold med DE. De fleste menn er opptatt av å samle på matcher og ligge med flest mulig damer og ghoste de etterpå. Får mange meldinger og matcher selv, men bare EN som vil møtes og det kun for sex i en liten periode og sånn går det videre...

Anonymous poster hash: a9b0b...ed5

Lenke til kommentar
Gjest a9b0b...ed5 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er matcher og flest mulig damer så

viktig for dere menn? Du er jo ikke så seriøs selv når du legger det fram på denne måten og skremmer de heller vekk.

Alle slags menn får dame der ute, så må være bitterheten og ufine holdningen din som oser av innlegget ditt her. 

Og NEI, mange damer sliter med å finne en mann som vil ha forhold med DE. De fleste menn er opptatt av å samle på matcher og ligge med flest mulig damer og ghoste de etterpå. Får mange meldinger og matcher selv, men bare EN som vil møtes og det kun for sex i en liten periode og sånn går det videre...

Anonymous poster hash: a9b0b...ed5

Bitterhet sa du? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
On 8/17/2020 at 9:02 PM, Guest f8eef...182 said:

Har dårlig hell med Tinder. Og på fleste datingsider må man betale for å sende meldinger og så videre.

Noen her som har erfaring med å betale på datingsider? Har veldig lyst til å finne noe seriøst, men er redd det er penger ut av vinduet. 
Nå vet jeg at kvinner får uendelig mange meldinger fra både seriøse og useriøse folk. Er derfor jeg er skeptisk, fordi jeg tenker at damer drukner i meldinger så jeg forsvinner i bunken. Jeg er 27 år og har et normalt utseende. Hører fra folk at jeg ser kjekk ut, men tar det med en klype salt da jeg får svært få matcher på Tinder. Mulig det er bioen som er problemet, da jeg er dårlig på sånt.

Fint å høre deres meninger. :) 

Anonymous poster hash: f8eef...182

Du forstår tydeligvis veldig godt hvordan det her funker, så da gjenstår det bare å lytte til sitt eget intellekt. Ikke begynn å dikte opp alternative forklaringer for å bortforklare noe som er litt ubehagelig å ta inn over seg (det er f.eks. ikke bioen din som er problemet).

Du har helt riktig vurdert det sånn at nettdating er en dårlig arena for deg. Som du sier, jenter drukner i henvendelser, og du forsvinner i mengden. Dette vet du fordi du ikke får matcher. Hadde det ikke vært sånn, ville du fått (akseptable) matcher.

Årsaken er at du ikke er blant de topp 20% kjekkeste mennene. Det har som sagt ingenting med bioen din å gjøre. Det sier seg selv at på en arena hvor selv de minst attraktive kvinnene kan skaffe seg dater og sex med de kjekkeste mennene, vil selv relativt attraktive menn (topp 50%) falle igjennom.

Nettdating er 100% kvinners marked, og derfor en dårlig arena for de aller fleste menn. Og ved å benytte seg av en slik dårlig arena, begrenser disse mennene mulighetene sine drastisk, og ender opp enten uten matcher, eller med matcher som rent objektivt ikke er (og ikke bør være) tilfredsstillende.

Det nettdating gjør med kvinner er at det lærer dem å overvurdere sin egen seksualkapital.

Det nettdating gjør med menn er at det lærer dem å undervurdere sin egen seksualkapital.

Totalt sett sier det seg dermed selv at nettdating er en dårlig arena for alle menn som befinner seg under 8 på den berømmelige utseende-skalaen (noe 4 av 5 menn gjør). Enten ender de opp med lite og ingen matcher, eller så ender de opp med utilfredsstillende matcher (og ditto utilfredsstillende forhold om de blir desperate nok).

"Galskap er å fortsette å gjøre det samme, men forvente et annet resultat"

- fritt etter Albert Einstein

Og her vurderer du altså å begynne å betale for en tjeneste som allerede beviselig er et dårlig tilbud for deg. Det vil jeg i så fall kalle "frivillig økonomisk utnyttelse".

Benytt deg heller av sosiale arenaer hvor du kan treffe kvinner utenom nettdating. Det er en mye bedre strategi for menn som ikke automatisk kan dra damer på utseende alene (nettdating er basert omtrent bare på utseende). Slett alt av dating-apper og lignende. Som sagt vil de bare påvirke deg til å undervurdere din egen seksualvaluta, og gi deg dårlig selvtillit, som er det siste du trenger når du skal kjøre "social game".

Flere grunner til å velge bort nettdating:

For menn som befinner seg utseendemessig i midtsjiktet, er mentalitet et svært viktig moment når det gjelder å tiltrekke seg kvinner. Er du ikke høy nok, har brede nok skuldre, markert nok hakeparti og andre utvendige markører på god genetikk (utvendige alfa-trekk), kan du allikevel utstråle både selvsikkerhet og mental autonomi (innvendige alfa-trekk, mental styrke) - og dermed allikevel være en person kvinner finner attraktiv.

Et problem med nettdating er at bare i kraft av å være der, torpederer du i praksis mulighetene dine for å fremstå som en autonom fyr som ikke er avhengig av kvinner (den indre alfaen). Bare det å være der går en lang vei i å fremstille deg som en desperat "pussy beggar" (altså en mann uten selvrespekt). Er det en ting kvinner finner svært lite attraktivt,  er det midtsjikte-menn som i tillegg har en desperat mentalitet, en mentalitet som tilsier at de "trenger en kvinne i livet sitt" eller ting i den duren, menn som prioriterer kvinner over seg selv (mentalt svake).

Betal for medlemsskap på nettdating, sånn at alle kan se at du er betalende medlem, og du kan forsterke den effekten ganger hundre med en gang.

Så jeg sier det igjen: Dropp nettdating. Du kan sannsynligvis gjøre det mye bedre på omtrent alle andre arenaer.

Endret av Kastrup
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...