Gå til innhold

Microsoft går ikke aktivt inn for å selge flere konsoller enn Sony eller Nintendo


Anbefalte innlegg

Hvordan kan du si dette? Det stinker blind fanboy av kommentaren din. Det er jo nettopp eksklusive spill som har gjort at Sony har solgt bedre enn xbox. Mens Xbox tøysa rundt med "home center" og andre ting denne generasjonen briljerte jo Sony med førstepartsstudioene. Nå er det sånn at spill er subjektive opplevelser, men noen har scoret så høyt av såpass mange det nesten blir objektivt. Bloodborne, god of war, uncharted, last of us, horizon, spider man. Det er tydelig at du ikke har prøvd spillene. At "knapt noen" av spillene fra sony er bra tyder jo på det.

Det viser jo også at det ikke var bortkastet å gjøre spill eksklusive, tallene snakker for seg selv. Dessuten gjorde microsoft mye av det samme forrige generasjon, og tjente på det med 360. Jeg var pc spiller før jeg ble 30, og bloodborne kom ut. Da ble jeg også sur fordi jeg måtte kjøpe konsoll eksklusivitet, men det var verd det for meg. Bloodborne er beste spillet jeg har spilt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...