Gå til innhold

Jeg skammer meg over å være hortenser! Noen trøstende ord?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann fra den lille byen Horten i Vestfold og Telemark fylke. Og det skammer jeg meg over! :( Jeg er ikke fornøyd med byen jeg bor og er oppvokst i! Horten er et trist og kjedelig høl som alle bare kjører forbi, og alle som i det hele tatt kommer hit stikker bare innom for å ta ferga over til Moss. Og vi har dessuten også blitt stempla som Norges styggeste og dårligste by. Horten er en drittby med et forferdelig dårlig rykte! Og verst av alt: jeg misunner nabobyen vår Tønsberg som er "Vestfolds Paris" og det rene paradiset av en kjempeflott by! Tønsberg har både Slottsfjellet, Føynhagen, Brygga og massevis av flotte attraksjoner og er den rene turistperla om sommeren. Og denne byen har også blitt stemplet som Norges flotteste by. Noe så urettferdig!? Her skal liksom den mektige naboen Tønsberg få all æra og være den beste og flotteste byen i hele Vestfold mens her i Horten er alt bare dritt og kjedelig! Åååh, jeg er så misfornøyd og skuffa og lei meg over å være fra dritthølet Horten! Stakkars, stakkars meg, og stakkars, stakkars byen min! Noen her som kan gi noen trøstende ord til en stakkars hortenser som ikke er fornøyd med byen sin i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morten fra Horten skrev (19 timer siden):

jeg misunner nabobyen vår Tønsberg som er "Vestfolds Paris" og det rene paradiset av en kjempeflott by!

Ja, Tønsberg er vel største byen der, så kan vel omtales som alt fra "Vestfolds Paris" til "Vestfolds New York", om du vil. Synes ikke selv at Horten, "Vestfold og Telemarks Drammen", er så fælt som du skal ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...