Gå til innhold

Ny Elbil til rundt 320 000,- Hvilken skal jeg velge?


Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Complexity skrev (1 time siden):
Hanhijnn skrev (1 time siden):

Ja kan nok være en god idé å sitte litt på gjerdet, for å se hvor hvordan de nye modellene fungerer i praksis.

Volvo kommer vel med sin Volvo XC40 Recharge Pure Electric nå, som skal få en rekkevidde på 417km. Men den blir vel å koste rundt 600 tusen... https://www.dinside.no/motor/sa-langt-kan-den-kjore-pa-strom/72906711

Ja det blir nok litt i overkant.. Blir den og produsert i Kina? Polestar 2 er jo nermest en katastrofe og er vel basert på samme greia..

Men X40 ser veldig bra ut.

(min utheving)

Vet ikke hvor den blir produsert, men siden det er samme platform og samme tekniske løsninger så hadde vel det vært naturlig, for å få max effekt ut av søskenskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Hanhijnn said:

(min utheving)

Vet ikke hvor den blir produsert, men siden det er samme platform og samme tekniske løsninger så hadde vel det vært naturlig, for å få max effekt ut av søskenskapet.

Ja man skulle tro det.
Men kommer det en Volvo med samme problemene som Polestar 2 har, så tror jeg Volvo ødelegger mye av sitt gode rykte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Xemonoid skrev (2 timer siden):

snip

Takker for langt og utfyllende svar, denne tråden har jo egentlig gått sin gang og jeg endte opp med Kia E-Soul 64 kwh. Denne har mer en god nok rekkevidde og ladefart for alle langturer jeg kan komme på å ta, så ser ikke så mørkt på det. Samt etter å ha kjørt elbil noen år frister det svært lite å gå tilbake til en fosilbil igjen, det føles rett og slett gammeldags ut :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...