Gå til innhold

Bedre vær gir økt håp om historisk SpaceX-oppskyting


Anbefalte innlegg

18 hours ago, Trestein said:

Stakkars man. Vil han reise til en planet med 8 ganger så mange tonn CO2 i atmosfæren som jorden har? 

Han har jo også fordeler: blant annet er han lenger borte fra den flommen av idiotiske kommentarer som enkelte her på TU greier å spytte ut.

Ha det bra på min - ganske kort - ignoreringsliste ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hanhijnn skrev (3 timer siden):

Det morsomme er jo at hvis det var hvilken som helst annen person som ledet SpaceX så hadde du garantert vært positiv til selskapet og det de prøver på.

Ut fra meldingene dine her på forumet så er det ingen tvil om at hekomo har helt rett i sin konklusjon over her.

Kan du sitere meg på at jeg har uttalt meg negativt om spacex?

Lenke til kommentar
Trestein skrev (På 28.5.2020 den 10.22):

Man kan omtale to personer som ett par. Det var et par piloter i raketten. De var nok ikke et par. Man kan si et par arbeidskamerater uten at de er et par.

Disse to har jo svært mye til felles. Begge forretningsmenn, begge har mye penger, begge slenger ut mye rart på sosiale media, begge har uttalt seg sterkt om korona osv osv

Nei, de har faktisk ikke mye til felles. Det nytter ikke å bare ramse opp noen generelle "likheter" som kan stemme for nesten hvem som helst. Men det er typisk demoniseringen man ser konstant fra en viss kant.

Lenke til kommentar
hekomo skrev (3 timer siden):

Nei, de har faktisk ikke mye til felles. Det nytter ikke å bare ramse opp noen generelle "likheter" som kan stemme for nesten hvem som helst. Men det er typisk demoniseringen man ser konstant fra en viss kant.

Med generell likhet mener du da menn som har mulighet til å sende mennesker ut av jordens gravitasjonsfelt. Hvor mange er det?

Personer som disponerer el bil utenfor jordens atmosfære? 2 stk?

At begge blir enten hyllet eller demonisert er også noe de har til felles.

Kunne sikkert ramset opp 20 andre ting men gidder ikke å diskutere åpenbare ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (1 time siden):

Med generell likhet mener du da menn som har mulighet til å sende mennesker ut av jordens gravitasjonsfelt. Hvor mange er det?

Personer som disponerer el bil utenfor jordens atmosfære? 2 stk?

At begge blir enten hyllet eller demonisert er også noe de har til felles.

Kunne sikkert ramset opp 20 andre ting men gidder ikke å diskutere åpenbare ting

Eh, hva? "Trump og Musk er like fordi de har mulighet til å  sende mennesker ut av jordens gravitasjonsfelt"?! Leser du hva du selv skriver? Skjønner du ikke hvor hinsides merkelig det høres ut? Jeg skjønner ikke poenget med dette, jeg. Hvorfor er det så viktig å sverte Musk på alle mulige måter? Du skjønner vel at å påstå at han er som Trump (som er blank løgn) ikke gjør annet enn å forsøple diskusjonen?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
hekomo skrev (14 minutter siden):

Eh, hva? "Trump og Musk er like fordi de har mulighet til å  sende mennesker ut av jordens gravitasjonsfelt"?! Leser du hva du selv skriver? Skjønner du ikke hvor hinsides merkelig det høres ut? Jeg skjønner ikke poenget med dette, jeg. Hvorfor er det så viktig å sverte Musk på alle mulige måter? Du skjønner vel at å påstå at han er som Trump (som er blank løgn) ikke gjør annet enn å forsøple diskusjonen?

Skjønner ikke hvordan dette er sverting av musk? Jeg sier at han har mangen ting til felles med Amerikas president, en man som over 50% av USA s innbyggere har sagt at skal styre landet. De aller fleste ville vel tatt det som positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...