Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon

Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe Series X?

• Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49

Anbefalte innlegg

Skrevet
DrTeraflops skrev (1 minutt siden):

Står på ordrebekreftelsen:

Postpakke     5 – 10 dager fra lagerdato

lagerdato 3. november

Okei, jeg valgte postpakke prioriert for 69 kr. Da er det 1-4 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tør ikke spørre på kundeservice om jeg er med i første batchen. Da utsetter jeg heller skuffelsen...satan, dette blir spennende

Endret av Måsadåtten
Skrevet
Måsadåtten skrev (4 minutter siden):

Tør ikke spørre på kundeservice om jeg er med i første batchen. Da utsetter jeg heller skuffelsen...satan, dette blir spennende

Ifølge dette forum virker det ikke som kundeservice vet hva de snakker om uansett. Mye sprikende info. 

Skrevet

Skal ikke ha Series X foreløpig, men skal sies at det er artig å følge med på hypen her frem mot lansering, og forhåpentligvis etter :p

Skrevet
DrTeraflops skrev (4 minutter siden):

Ifølge dette forum virker det ikke som kundeservice vet hva de snakker om uansett. Mye sprikende info. 

Men i løpet av ei uke vet vi uansett mer☺

Skrevet
Mala skrev (9 minutter siden):

Skal ikke ha Series X foreløpig, men skal sies at det er artig å følge med på hypen her frem mot lansering, og forhåpentligvis etter :p

Artig? Det er ikke artig, det er psykisk terror. 😱

• Liker 1
Skrevet
DrTeraflops skrev (22 minutter siden):

Kødder du? Det valget så jeg ikke. 😳

Samme her. Jeg bare stresset gjennom bestillingen så for som mulig, og da overså jeg fraktalternativer. Har 5-10 dager jeg også :(

Skrevet
Onkel Klo skrev (8 minutter siden):

Samme her. Jeg bare stresset gjennom bestillingen så for som mulig, og da overså jeg fraktalternativer. Har 5-10 dager jeg også :(

Irriterende. Og ekstra irriterende å tenke at den nå muligens står på et lager uten å bli sendt. 

Skrevet
DrTeraflops skrev (18 minutter siden):

Nå har den begynt å dukke opp hjemme hos folk. Denne ble levert i Portugal. Kom igjen, Elkjøp.

Send! Send! Send! 

image.jpeg

Visstnok levert fra microsoft store, skulle tro de var ganske strenge men

Skrevet
Onkel Klo skrev (1 time siden):

Går sikkert an å sende melding til kundeservice og endre fraktmetode.

Skrevet

Jeg har aldri sagt det var ille. Jeg sa at folk stresser vel mye. Når folk som bestilte mer eller mindre akkurat når konsollen ble tilgjengelig så virker det vel triggerhappy å ta kontakt med kundeservice. Kanskje man får konsollen før, samme dag eller noen dager etter. Dette gjelder jo all post. 

Det er jo bare lene seg tilbake å vente. 

• Liker 1
Skrevet
Jakobk skrev (30 minutter siden):

Går sikkert an å sende melding til kundeservice og endre fraktmetode.

Prøvde, men fikk nå "Jag kan ikke ändra noe just nu. detta är för produkten är påväg att bli sendt så systemet låter ikke mig ändra om"

Skrevet
Onkel Klo skrev (7 minutter siden):

Prøvde, men fikk nå "Jag kan ikke ändra noe just nu. detta är för produkten är påväg att bli sendt så systemet låter ikke mig ändra om"

Eeeeeek grattis med tidlig sending??! 

Jeg er for hypa nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...