trikola Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober (endret) Var på en gjenbruksbutikk i dag og fant tilfeldigvis Clas Ohlsson sin dvd med akvariet-opptak for kr 10. Den kan avspilles med klassisk musikk og dette gikk omtrent 1-2 timer i huset i dag. (Hadde akvariet før og minst en ledig TV i huset.) Deretter ble det bl.a. Endret 18. oktober av trikola 1
Woff Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober OMSIDER kom det en boks fra Platekompaniet! (Skulle ha release 12/10....) Så i dag har "I Robot" (The Alan Parsons project) ankommet byen.. Posten brukte i følge sin egen sporing hele 6 dager på å få denne fra Oslo til Lillehammer, ble ikke engang forsøkt utlevert! Herlig musikk i alle kanalene (Atmos), men for jævlig at posten skal bruke så lang tid på leveransen! Hvis det er noen som kan tipse om andre forhandlere (som forhåpentligvis ikke bruker posten som transportør) så send meg gjerne beskjed! (Akkurat nå har jeg 6 plater med releasedatoer før jul jeg venter på.. Kan GJERNE handle hos andre! Platekompaniet SKUFFER virkelig for tiden!) 1
Woff Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober OMSIDER kom det en boks fra Platekompaniet! (Skulle ha release 17/10....) Denne gangen var det: Barclay James Harvest, John Lees' Barclay James Harvest: Relativity Som nå snurrer på spilleren her med gromlyd i DTS HD 5.1 lyd. Blir ikke kvitt irritasjonen over leveringstiden til posten! 1
Tycho Urke Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Akkurat nå hører jeg på Marion Ravn - Acoustic Concert Live at Rondaståk (2020.06.20) på YouTube 1
BadCat Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober On 9/26/2025 at 12:28 AM, Boing_80 said: Jeg har faktisk mange låter av denne gruppen på musikkspilleren som jeg bruker under trening. Min favoritt er Mahadeva. Quote “RIP to one of the pioneers of our community. DJing in the magical beaches of Goa since the 80s, Shiva Joerg aka Jörg Kessler was early to the Goa Trance scene. You may know him from some of his works alongside Astral Projection such as Kabalah or the iconic Mahadeva. You may also heard of him as the one who gathered the hippie tribe in the LEGENDARY rave of Hampi in 1993. Or the resident DJ of Paradiso, Anjuna alongside Babaji Goa Gil. Joerg has been in the scene throughout the years and played a big role in helping it grow to what it is now. “ – Parvati Records 1
BadCat Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober (endret) Trist nytt at han er død. Han har hatt stor betyding i over 30 år. https://tranceam.org/shiva-joerg/ Endret 23. oktober av BadCat 1
BadCat Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Må ha med ei betydningsfull låt til. Domi Pastor la inn årene 29. juni 2024. Nå er det bare Juan Verdera av disse tre som er i live. 1
backtoback Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober (endret) Leif Vollebekk feat. AURORA - "Southern Star" (2024) (Official Music Video) [3:21] Her er en versjon med AURORA der alle versene synges (kun lyd). Leif Vollebekk feat. AURORA - "Southern Star" (2024) [5:05] Endret 24. oktober av backtoback full versjon 1
Subara Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober backtoback skrev (På 25.3.2025 den 9.56): Album: Radka Toneff & Steve Dobrogosz (1986) "Fairytales" Radka Toneff & Steve Dobrogosz - "The Moon Is a Harsh Mistress, 1986" Min favorittsang (og poesi), favorittplate og sanger. 2
backtoback Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Steve´N´Seagulls - "November Rain" (Guns N' Roses cover, 1991) 1
Jarmo Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober backtoback skrev (41 minutter siden): Steve´N´Seagulls - "November Rain" (Guns N' Roses cover, 1991) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå