Gå til innhold

Hva lytter du til for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Brother Dege - "Too Old To Die Young", 2010
«Brother Dege & The Brotherhood playing "Too Old to Die Young", Recorded live at Vintage Heaven Studio Oldenburg, Germany in December 2015.»

Virker låta kjent? Quentin Tarantino brukte låta i filmen Django Unchained fra 2012. RIP Brother Dege aka Dege Legg (1967-2024).

Brother Dege - "Country Come to Town", 2018 (Official Video)

Endret av backtoback
enda en låt; typos
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter å ha blitt lei mainstream musikk har jeg funnet min greie innefor indie metal. Her er en smakebit:

Endret av Boing_80
  • Hjerte 2
Skrevet

En goding fra tidlig 80-tall.

Finnes ikke på spotify, men Nino de Angelo sin versjon gør, utgitt samme år og ganske lik.

Ingen av dem original, men begge gode cover:thumbup: 

• Hjerte 2
Skrevet

Band Maiko - Så vidt jeg har forstått, så var Band Maiko opprinnelig en aprilsspøk, men så bestemte de seg for å spille inn et minialbum med 7 låter. Dette er altså Band Maid i tradisjonelle kimonoer som covrer seg selv med en blanding av rock og tradisjonelle japanske instrumenter, og synger på Kyoto-dialekt.

• Hjerte 1
Skrevet

I og med at det er 35 år siden i dag, eller i går siden Stevie Ray Vaughan døde, har det gått veldig mye av han... Han omkom jo også da han var 35 år, så var på sin plass. 

Screenshot_20250828_003730_Spotify.thumb.jpg.32bc18135f7bf8e4afc5bdeb213c314d.jpg

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Motörhead - "Louie Louie", 1978
«Motörhead’s version (1978) of one of the most recorded songs of all time, the 1957 Richard Berry song popularized by the Kingsmen’s 1963 rendition, and turned into a punk standard in 1976 by the Stooges.» —Genius.com

Endret av backtoback
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...