backtoback Skrevet 15. august Skrevet 15. august (endret) Brother Dege - "Too Old To Die Young", 2010 «Brother Dege & The Brotherhood playing "Too Old to Die Young", Recorded live at Vintage Heaven Studio Oldenburg, Germany in December 2015.» Virker låta kjent? Quentin Tarantino brukte låta i filmen Django Unchained fra 2012. RIP Brother Dege aka Dege Legg (1967-2024). Brother Dege - "Country Come to Town", 2018 (Official Video) Endret 16. august av backtoback enda en låt; typos 2
Boing_80 Skrevet 15. august Skrevet 15. august (endret) Etter å ha blitt lei mainstream musikk har jeg funnet min greie innefor indie metal. Her er en smakebit: Endret 15. august av Boing_80 2
Woff Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) I dag blir det spilt Fleetwood Mac. Dette er musikk jeg faktisk aldri har merket meg før, kanskje på tide? 🎶😊 Brukbar plate og fin musikk i Atmos! Kjøpte denne fra Platekompaniet for å 'smake' på ny musikk for meg! 😊🎵🎼 https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/rock/fleetwood-mac-fleetwood-mac-blu-ray-audio Endret 17 timer siden av Woff 1
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Kiss Endret 13 timer siden av MR SPEED 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå