Gå til innhold

Tror Tesla kan begynne å bygge tysk fabrikk i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234

En PR-sak rett fra Tesla sin markedsavdeling. Synd TU ikke er oppdatert og har fått med seg at Tesla-personell er flydd hjem til USA allerede.

Skal bli spennende å se om Tesla tåler denne resesjonen. Det er jo et ekstremt skjørt selskap med kontinuerlig behov for vekst og refinansiering.

Lenke til kommentar
4 hours ago, JØI said:

En PR-sak rett fra Tesla sin markedsavdeling. Synd TU ikke er oppdatert og har fått med seg at Tesla-personell er flydd hjem til USA allerede.

Synd du ikkje er oppdatert, og har fått med deg at det ikkje vil føre til forseinkingar i prosjektet.  Heimreisa har berre vorte framskunda for å unngå karanteneproblematikk.

Quote

Skal bli spennende å se om Tesla tåler denne resesjonen. Det er jo et ekstremt skjørt selskap med kontinuerlig behov for vekst og refinansiering.

Tesla har meir kapital enn Volkswagen, skal vi tru Herbert Diess. 

 

FT reports that Tesla can raise more than $2 billion overnight by issuing new shares, but VW would have to sell 2.5 million cars to raise those funds

 

Bak betalingsmur her: https://www.ft.com/content/c90449ea-58eb-11ea-a528-dd0f971febbc

Endret av Sturle S
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (8 minutter siden):

Tesla har meir kapital enn Volkswagen, skal vi tru Herbert Diess. 

 

FT reports that Tesla can raise more than $2 billion overnight by issuing new shares, but VW would have to sell 2.5 million cars to raise those funds

Dette er subtil kritikk på høyt nivå. Oversettelse: Tesla får penger inn på konto ved å tigge markedet om penger. VW får til det samme ved å selge biler. Man kan jo stille seg selv spørsmålet om hva det er mest fremtid i for en bilprodusent.

Økt respekt for Diess etter denne kommentaren.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

En liten språklig kommentar.

Det sies over: "Det skal ikke være offentliggjort noen plan for når konstruksjonsarbeidet skal starte."

Gjetter at dette er basert på en engelskspråklig artikkel hvor ordet "construction work" er brukt. På norsk sier vi vanligvis anleggsarbeid eller arbeid med oppføringen om dette.

Jeg vil anta at konstruksjonsarbeidet, det vil si designarbeidet, allerede er gjennomført eller er i full gang.

CAD = Computer Assisted Design, på norsk DAK = Data(maskin) Assistert Konstruksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
13 hours ago, uname -l said:

Dette er subtil kritikk på høyt nivå. Oversettelse: Tesla får penger inn på konto ved å tigge markedet om penger. VW får til det samme ved å selge biler. Man kan jo stille seg selv spørsmålet om hva det er mest fremtid i for en bilprodusent.

Spørsmålet om kva bilprodusent som har best framtidsutsikter stiller investorane seg kvar dag.  Det er nettopp difor det er so mykje enklare for Tesla å hente pengar i marknaden enn for VW.  Det er ingen tvil om at det er lettare å vere bilprodusent når investorane har tru på deg og med glede spyttar inn meir pengar for å lette ekspansjonen.  No har Tesla tre store fabrikkar under bygging.  Ekspansjon av Gigafactory 1 for bygging av Tesla Semi, utviding av fabrikken i Kina og bygging av den nye i Tyskland.  I tillegg ser dei seg om etter ein stad midt i USA for å byggje Cybertruck.  Då er det bra at det er lett å hente pengar i marknaden.  Skulle dei finansiert alt dette med sal i dag, ville ekspansjonen gått veldig seint.

13 hours ago, uname -l said:

Økt respekt for Diess etter denne kommentaren.

Ja, han forstår når han er sjanselaus.  Han har òg endra målet for VW til å ikkje lenger vere verdsleiande på elektriske bilar, men å halde tett fylgje med Tesla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (På 14.3.2020 den 12.16):

Ja, han forstår når han er sjanselaus.  Han har òg endra målet for VW til å ikkje lenger vere verdsleiande på elektriske bilar, men å halde tett fylgje med Tesla.

Spent på hvem som klarer seg best gjennom en lengre periode med fullstendig salgstørke.

En forgjeldet miniprodusent som har levert digre underskudd i hele sin eksistens og som to ganger på under ett år har måttet ty til kapitalinnsprøyting for å holde lysene på.

Eller en "sjanselaus" gigant som leverer rekorder på rekorder i omsetning og overskudd(185 milliarder kroner var det sist).

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, uname -l said:

Spent på hvem som klarer seg best gjennom en lengre periode med fullstendig salgstørke.

En forgjeldet miniprodusent som har levert digre underskudd i hele sin eksistens og som to ganger på under ett år har måttet ty til kapitalinnsprøyting for å holde lysene på.

Eller en "sjanselaus" gigant som leverer rekorder på rekorder i omsetning og overskudd(185 milliarder kroner var det sist).

Vi får sjå kven som opplever størst tørke.  Tesla sette salsrekord i Kina i februar, når bilsalet var 80% lågare enn i februar i fjor.  I februar hadde epidemien liten effekt utanfor Kina.  Tesla slit litt med leveransar frå tredjepartsleverandørar, akkurat som alle andre, men er truleg mindre påverka av dette fordi dei produserer ein større del av bilane sjølv.

 

Tesla måtte ikkje ty til kapitalinnsprøyting for å halde lysa på.  Her demonstrerer du berre di vanlege kunnskapsløyse.  Tesla henta inn kapital fordi det var eit godt tidspunkt (i ettertid ser vi at dei neppe kunne funne betre tidspunkt) for å hente inn kapital til vidare ekspansjon.  Tesla kunne godt ha drive vidare med den kapitalen dei hadde, men då hadde det gått seinare å få i gong produksjonen av Semi og Cybertruck.  Tesla har heller ikkje levert digre underskot i heile sin eksistens.

Endret av Sturle S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (20 timer siden):

Vi får sjå kven som opplever størst tørke. 

Spørsmålet er hvor mye tørke et selskap tåler. Alle de store bilprodusentene har vært gjennom flere tilbakeganger i økonomien. Tesla har flytt på billig kreditt og en kontinuerlig oppgang i økonomien hele tiden siden de ble børsnotert. Alt de driver med er giret maksimalt og er avhengig av en vekst man lenge før viruskrisen så var i fritt fall. De har tidligere holdt seg unna insolvens ved å låne mer penger og vanne ut aksjen. Det fungerer helt til det ikke fungerer lengre.

Sturle S skrev (20 timer siden):

Tesla sette salsrekord i Kina i februar, når bilsalet var 80% lågare enn i februar i fjor. 

Jeg har sett to tall for dennne gedigne rekorden. 3900 og 2300 solgt hvor den første er inkludert biler de har solgt til seg selv. Uansett er det en brøkdel av det de trenger for å forsvare en fabrikk med kapasitet på 150 000 i året.

Sturle S skrev (20 timer siden):

Tesla måtte ikkje ty til kapitalinnsprøyting for å halde lysa på.  Her demonstrerer du berre di vanlege kunnskapsløyse.  

Begrunnelsen var å "forbedre balansen". Det er en eufemisme for å holde lysene på.

Sturle S skrev (20 timer siden):

Tesla har heller ikkje levert digre underskot i heile sin eksistens.

De har levert underskudd alle år i hele sin eksistens. Bare de siste tre årene er det hele 4 milliarder dollar. 

Endret av uname -l
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
57 minutes ago, uname -l said:

Spørsmålet er hvor mye tørke et selskap tåler. Alle de store bilprodusentene har vært gjennom flere tilbakeganger i økonomien. Tesla har flytt på billig kreditt og en kontinuerlig oppgang i økonomien hele tiden siden de ble børsnotert. Alt de driver med er giret maksimalt og er avhengig av en vekst man lenge før viruskrisen så var i fritt fall. De har tidligere holdt seg unna insolvens ved å låne mer penger og vanne ut aksjen. Det fungerer helt til det ikke fungerer lengre.

Det får vi sjå på.  No er pengar billigare enn nokon sinne.  Tesla har uansett kapital for lang tid framover.

57 minutes ago, uname -l said:

Jeg har sett to tall for dennne gedigne rekorden. 3900 og 2300 solgt hvor den første er inkludert biler de har solgt til seg selv. Uansett er det en brøkdel av det de trenger for å forsvare en fabrikk med kapasitet på 150 000 i året.

Produksjonen var stengt ein periode pga viruset.  No byggjer dei ut fabrikken, so eg tenkjer dei klarer seg fint.  Påstanden om at dei har seld bilar til seg sjølv har eg berre høyrt frå deg.

57 minutes ago, uname -l said:

Begrunnelsen var å "forbedre balansen". Det er en eufemisme for å holde lysene på.

Nei, det er det ikkje.  Eitkvart selskap prøver å halde ein god balanse mellom gjeld og eigenkapital.  Dersom eigenkapitalgraden er låg, vil dei heller hente inn meir eigenkapital enn gjeld.  Eigenkapitalgraden til Tesla var ikkje spesielt låg, men i den økonomiske stemninga som råda då fann Tesla det opportunt å auke eigenkapitalgraden ved å hente inn meir eigenkapital.  Dermed kan dei velje å bruke eigenkapitalen til å betale ned lån dersom det er vanskeleg å fornye lånet i marknaden.

57 minutes ago, uname -l said:

De har levert underskudd alle år i hele sin eksistens. Bare de siste tre årene er det hele 4 milliarder dollar. 

Då har det vore gode forklaringar på dei underskota.  Tesla har hatt mange kvartal med overskot òg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...