Gå til innhold

Borregaard


Taurean

Anbefalte innlegg

https://aksjelive.e24.no/instrument/BRG.OSE

Nå har den sunket omtrent 10% på svært kort tid, og jeg antar den vil synke enda mer, svært sannsynlig på grunn av viruset. Det er ikke urimelig å anta at når virusopplegget roer seg ned, og ting går tibake til normalen, at den vil stige tilbake til dét nivået. Jeg anslår i løpet av 3-6 måneder, kanskje litt lenger.

Når dette begynner å jevne seg ut, vurderer jeg svært sterkt å kjøpe aksjer for 50 000 kr. Hvis jeg gjør det, skal jeg oppdatere her når jeg eventuelt tar ut pengene igjen.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Hvilke faktorer baserer du analysen din på?

Bare fordi en aksje går ned 10% fra toppen betyr det ikke automatisk at den skal opp til samme nivå igjen.

Lenke til kommentar
Slettet-YQ8U8xbZ skrev (10 timer siden):

Hvilke faktorer baserer du analysen din på?

Bare fordi en aksje går ned 10% fra toppen betyr det ikke automatisk at den skal opp til samme nivå igjen.

Har skrevet det jeg har i posten, ta det for hva du vil. Hold negativiteten din unna. Det er -ingen- som -noen gang- har skrevet noe som helst om "analyse" på dette forumet. Så ikke begynn å kom med det til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

lol. Det faktum at du tar deg nær av spørsmålet taler ikke akkurat positivt for din sak. 

På hvilken måte er jeg negativ? Du kan ikke forvente å legge ut det som kan tolkes som aksjetips på økonomidelen av forumet, uten at noen vil diskutere eller prate om det. 

Hvis basis for handelen er at den har gått mye ned i løpet av kort tid, så gjelder det hele markedet. Hva gjør BRG til et spesielt bra case?

Lenke til kommentar
Slettet-YQ8U8xbZ skrev (11 minutter siden):

lol. Det faktum at du tar deg nær av spørsmålet taler ikke akkurat positivt for din sak. 

På hvilken måte er jeg negativ? Du kan ikke forvente å legge ut det som kan tolkes som aksjetips på økonomidelen av forumet, uten at noen vil diskutere eller prate om det. 

Hvis basis for handelen er at den har gått mye ned i løpet av kort tid, så gjelder det hele markedet. Hva gjør BRG til et spesielt bra case?

Du snakker om "faktorer" .. det er ingen andre på forumet som nevner faktorer når det kommer til aksjer og fond. Bare spytter ut sine valg og det er det. Jeg vet jeg ikke er noen utdannet økonom, men jeg ser veldig lite som minner om noe som kommer fra en utdannet økonom ellers på forumet også. Vi er alle bare spekulanter og amatører, så langt jeg kan se.

Jeg har ingen andre teorier enn at det er coronaviruset som har dratt verdensmarkedet ned, og at dette i løpet av 3-6 måneder vil være over, og da vil aksjen fortsette å øke. Den hadde en rask økning til 120 kr per aksje før dette slo til, da sank den raskt til ca 100 kr. Jeg ansér det bare sannsynlig at den vil stige temmelig raskt til 120 kr igjen i løpet av 3-6 måneder.

Jeg gir beskjed hvis jeg kjøper og når jeg evenetuelt selger.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...