Gå til innhold

OnePlus 8-specs lekket, 120Hz-skjerm og 50W-lading er bare noe av godbitene

nor50

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, Musty said:

Jeg har OnePlus 8, og Vowifi og VoLTE fungerer helt fint med Telenor. Måtte google meg frem til hvordan jeg aktiverte det, men det var ikke noe problem.

Herlig, takk! Får håpe de kommer med offisiell støtte slik at vi slipper workarounds. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, Nwader said:

Måtte ikke gjøre noe som helst for å aktivere volte på min 8 pro, abb hos ice.

Både Ice og Telia har offisiell støtte. :)

Skrevet (endret)

Fikk endelig bestilt Spigen Tough Armor fra Spigen UK, har ikke hatt det inne der før og den fra USA var kjempedyr.

Noen som har tips til skjermbeskytter i glass som fungerer?

Endret av OddZen
Skrevet
Mr Pepe skrev (44 minutter siden):

Testet 5G og dette er den beste hastigheten jeg har fått hittill , over 1 Gbps ?

med Telia X

Grei fart det. for håpe de ikke skrur ned farten med det første. :D

Skrevet
sir-alex skrev (På 15.7.2020 den 10.47):

Noen som har trua på OnePlus Nord som er rett rundt hjørnet?

Tro på hvilken måte? Det er en telefon med lavere specs enn oneplus 8 og ingen ip68. Landet ligger vel deretter, kanskje en konkurrent til iPhone SE.

• 3 uker senere...
Skrevet

Etter 6 dage med OnePlus 8 pro, så må ej seie at det er en fantastisk Tlf, kjøpte den ny på ebay for 8500 kr (IN023 model). 

Stor forskjell fra samsung s10+ 

Skrevet
nerokid skrev (12 timer siden):

Etter 6 dage med OnePlus 8 pro, så må ej seie at det er en fantastisk Tlf, kjøpte den ny på ebay for 8500 kr (IN023 model). 

Hva er det med (IN023 model) ? 

Skrevet
sir-alex skrev (På 4.8.2020 den 9.39):

Hva er det med (IN023 model) ? 

Europe model,  I 2020 China model som ikkje støtter alle 5G frekvenser og så har man IN2025 som er US model, er også noe begrensa i forhold til In 2023.

Skrevet
nerokid skrev (På 3.8.2020 den 22.23):

hva med kamera mot s10?

Skrevet
Christoffero89 skrev (På 10.8.2020 den 17.21):

hva med kamera mot s10?

Syns den tar veldig bra bilder,om de er bedre enn S10+ vet ej ikkje, er ikkje så veldig fokusert på at ta bilder. 

Skrevet

Kjøpte et  Nillkin Honeycomb deksel,  mye tynnere enn One+ sitt sandstone. Grepet er ikke like godt, men det er tynnere og veier slik opp for at grepet ikke sitter like godt da man får mer av hånden rundt telefonen.

s-l1600.jpg

Skrevet
Nwader skrev (2 timer siden):

Kjøpte et  Nillkin Honeycomb deksel,  mye tynnere enn One+ sitt sandstone. Grepet er ikke like godt, men det er tynnere og veier slik opp for at grepet ikke sitter like godt da man får mer av hånden rundt telefonen.

s-l1600.jpg

Hva tror du skjer om du mister den fra 1 meter i flis/bettong? Føler ekstremt mange deksel bare er for syns skyld, men ikke takler et fall særlig godt, hjelper mot skraper om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...