Gå til innhold

OnePlus 8-specs lekket, 120Hz-skjerm og 50W-lading er bare noe av godbitene


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
thescientist skrev (37 minutter siden):

Ville bare si ifra at Meldinger appen kræsjer hele tiden. Jeg bruker Messenger appen fra Facebook som standardapp i mellomtiden. En ny oppdatering er på vei (4 timer siden nyheten kom ut).

Min krasjet og, men tok å tømte lagring og buffer, så virket det med en gang. Mistet ikke meldingene mine heller.

Lenke til kommentar

Da er Oneplus 8T snart i butikkene...og en står det navnet mitt på. Burde være her rett etter 16.oktober.

120 Hz skjerm, 65W Warp Charge (men ikke trådløs lading, noe jeg egentlig blåser i), og samme CPU/GPU kombo som i de andre 8-modellene. Kameraene kunne vært bedre (mangler skikkelig zoom, bl.a). Men alt i alt, mye telefon for pengene, syns jeg....ihvertfall så lenge 8 Pro koster over 11 lapper.

Lenke til kommentar
Merko skrev (1 time siden):

Ja 8T er en god mellomting mellom 8 og 8 Pro.

Synd de ikke har trådløs lading. det er jo noe alle burde ha nå.

Med et 4500mAh batteri og en ladetid fra 0 til 100 på under 40 minutter ser jeg ikke dette som en stor greie. Om jeg setter den på en trådløs lader eller putter inn en USB-kabel blir for meg ett fett. Det holder fint når man får så mye for under 7 lapper i dagens marked.

Lenke til kommentar

Etter oppgradering til android 11 ble det problemer med Snapchat og at navigasjons knappene nederst på skjermen dekker over snapchat knappene. Jeg tror jeg hadde snapchat knappene oppforbi navigasjonslinjen tidligere eller at de ble auto gjemt slik at jeg måtte svipe opp, husker ikke helt. Noen som har fix for å få dette til?

Screenshot_20201014-233044.thumb.jpg.a8ff127e9b86c09bbb26aabd1966985a.jpg

 

Lenke til kommentar
OddZen skrev (12 timer siden):

Prøvde å ta på navigasjonsbevegelser og tilbake til linjen, men samme greia fortsatt.

Finner heller ikke Snapchat i lista over fullskjermsapper, så kan ikke gjøre noe der heller.

Ja, samme problemet her og, samt meldinger appen krasjer uansett om jeg har tømt catche eller ikke. Prøvde å slette delvik catche, slette snap etc ingenting fungerer.:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...