Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, HYYYL said:

Hadde helt glemt at jeg hadde hengt dynen og puten på lufting på altanen.
Selvfølgelig var de borte, må ha vært katten som har revet de ned for det har ikke blåst i dag.
Måtte ned i hagen og fiske de ned av treet med en rive.
Håper ingen så meg.

Utroligt!

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (4 minutter siden):

TVRisvollan

Heldiggris. De har fjernet den hos meg. Hadde bl.a. et portrettintervju med Odd Iversen for noen år siden (Odd bodde på Risvollan). Liker du TV-bingo? De har sikkert det på sendeplanen også. 

Endret av Tyttebærtryne
tekstkorrigering
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Heldiggris. De har fjernet den hos meg. Hadde bl.a. et portrettintervju med Odd Iversen for noen år siden (Odd bodde på Risvollan). Liker du TV.bingo? De har sikkert det på sendeplanen også. 

Besøkte en kamerat på Risvollan for noen år siden hvor Odd Iversen stod og røyket utenfor inngangen sammen med noen andre. Jeg minnes TV-bingo på lokal-tv. Grøss og gru.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (7 minutter siden):

Noen mystiske, usynlige og sterke krefter skal nok få han gjenvalgt igjen.

Skulle ikke forundre meg. Snakker vi her usynlige krefter fra VGD og brukernavn som starter på B? 

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Trump blir 100% sikkert gjenvalgt i november. Biden er for weak til å slå alle DTs trofaste velgere i statene som faktisk betyr noe. Tipper det blir en skitten valgkamp hvor man drar frem all dritten de har gjort, blant annet seksuelle krenkelser mot damer. Den seksuelle krenkelsen folk har friskest i minnet står Biden for.

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (Akkurat nå):

Rosenborgkanalen med programmene før og etter kampen var fine. Nils Arne Eggen var ofte sint i studio hvor blant annet Tore Strømøy og Erling Næss fikk gjennomgå som programledere.

Fine vil jeg ikke si, jeg ble jo like oppgitt og forbannet som NAE. Erling var helt på bærtur til tider. Husker et program hvor han skulle få NAE til å synge en barnesang og gjøre grimaser. Alt dette fordi en god og profilert dommer fra Trondheim var med. Dommeren jobbet i en barnehage, og sang med grimaser først. Holdt på å kaste TV`n ut av vinduet.. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...