Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (3 minutter siden):

Moreller hadde nok vært på HYYYLs liste. Hadde savnet det også, ja.

Det er vel bær?

Nei, det er det jo ikke, men ja mye som måtte ofres. Kan man endre listen en gang i året for eksempel?

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
3 hours ago, Frank.N.Steen said:

Det som overrasket meg når man gikk gjennom en av de tidligste sesongene av showet, var at den langt yngre Kelly virket mye skarpere og kvikkere enn sin bror, men skipper man et par sesonger utover, er rollene snudd fullstendig på hodet, men igjen, Al var jo faktisk oppriktig glad i Peggy og langt mer hengiven i begynnelsen ovenfor for sin kone, så det ble nok justert en del, jo lenger ut i serien man kom.

Tror noe av grunnen til at man ble litt overrasket over nettopp disse "forandringene" var først og fremst at når serien ble vist på norsk tv, var det som oftest fra og med sesong 4-5 og utover, og tror jeg sjeldent eller aldri så noe av de tidligere på tven, eller av det man da husker.

Enkelte perioder virket jo showet å nærmest kun bikke mellom sesong 7 og 11. Men kan jo ikke klage, det var vel også i den perioden Kelly så aller best ut.

Angående Christina Applegate, usikker på hvilken film det var, men tipper tidlig 90-tallet, og noe med at hun og søsknene avliver ei barnevakt og, nei var ei severdig crazy-komedie der jeg skulle likt å sett igjen, litt sånn Weekend at Bernies stil gående.

Har sett mye på Bundy selv tidlige morgentimer på TV3, til tider en veldig morsom serie med drøy «på kanten»-humor som jeg liker. Har også lagt merke til at de nyere sesongene blir oftere vist enn de gamle. Al Bundy er virkelig drittlei og misogynistisk i de siste sesongene ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...