Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

-kjøttpudding kan være nam da vel og merke

Enig. Med tyting, ja.

Du verden hvor mye triveligere det er her inne, hvor vi slipper  det regelrette pisset som serveres fra B og BB i uendelige mengder... Burde dratt hit før.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (14 minutter siden):

Jeg spurte faktisk tannlegen om hvordan tannstein samler seg og han skyldte på snusen,kalkinnhold i spyttet og slikt

Min tannlege sa også noe om det samme, men føler at enkelte type mat/drikke virker å påvirke dette langt kjappere enn annen, der selv med tanntråd og hele pakka, så kommer det tilbake ganske fort.

Husker jeg hadde en fæl skoletannlege som hadde direkte brutal måte å nærmest røske tannsteinen bort, det var ikke særlig moro, og selv om en aldri har vært redd for tannlegen fant jeg straks en annen å gå til, for blodet rant og hadde vondt i munnen i en langt tid etterpå, og tenker med gru på hvordan ting ville ha gått vis han faktisk skulle gjøre noe mer enn bare en grundig og vanlig sjekk i munnen min.

Han minnet også i utseende (små-syke øyne) som Corbin Bernsen fra kult-splatteren The Dentist (1996) der ikke anbefales til de med tannlegeskrekk, det er sikkert og visst:

 

Lenke til kommentar
Korgutt skrev (7 minutter siden):

Hygienetillegg pga korona. Er det noe som dere mener at pasienter skal betale?

Hygienetillegg pga korona? Var innom min vanlige tannlege 2 ganger siste måneden, da helt vanlig undersøkelse, minus noe små-ømt tannkjøtt (ikke noe større greier) men ikke noe info om tillegg eller prisforskjell enn tidligere. Men mulig noen luringer kanskje "prøver" seg litt.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

Usikker på musikken hans, men husker jo klart et par større power-ballader som I Would Do Anything For Lov

Den er absolutt ikke blant mine favs, men jeg liker LPn ''Bat out of Hell'', da. Savner sånne konsept-album.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Fight Club (1999) var jo ganske så "soft":

Den så jeg på kino på Lillehammer - har ikke sett den altfor mange ganger etter det. Det er jo en av klassikerne fra 1999, men jeg er en av dem som IKKE liker The Matrix

Brannfakkel?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...