Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (6 minutter siden):

Åja -tenkte ikke på det....

Det var ikke et veldig seriøst intervju, bare så det er sagt. Det var en spontan greie i forbindelse med en konsert på Europaturneen etter de ga ut albumet som bare heter Dream Theater. 

Så dem fire ganger på den turneen. Nederland x2, Polen og Norge. LaBrie lurte på om jeg stalket dem ?

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Justice 96 skrev (2 minutter siden):

Det var ikke et veldig seriøst intervju, bare så det er sagt. Det var en spontan greie i forbindelse med en konsert på Europaturneen etter de ga ut albumet som bare heter Dream Theater. 

Jau, men no Asbjørn skal me høyra litt på han Sigmund. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, dengelgen said:

Skal ikke tvinge deg til noen ting, Therion er veldig mye forskjellig, de pleier å ha mange gjestevokalister osv.
Her er en smakebit (ikke slit deg ut med å prøve å uttale tittelen)

 

Kirkerock? Nasjonalitet, finsk elns.?

Endret av G
Lenke til kommentar
Krozmar skrev (7 timer siden):

Takker.. Det så litt merkelig ut at det skulle være fra Gran Canaria ja, er ikke så høye fjell på kysten der..

Googlet bare Gran Canaria, og så kom dette opp. Beklager villedningen så meget. Men landskapet og vegetasjonen er lik den på Granca.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare vært på Gran Canaria 2 ganger men følte litt at de bildene ikke stemte helt.. Vet at de har noen reservater nordvest i landet, men ikke med så høye fjell, ellers så har jeg kjørt bil til den høyeste punktet på Gran Canaria selv for 2 år siden... Og det er er ganske forskjellig vekst fra Teneriff... Helt annen vegitasjon.. Men mulig det ligner litt mer i nasjonalparken på nordvestlandet hvor jeg aldri har vært selv...

Jeg elsker jo Maspalomas (Hvor profilbildet er tatt)  og de mer tørre strøk :p

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...