Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg har ikke sett Dream Theatre live

LaBrie er blitt dårligere med alderen, noe som kan trekke ned litt. Det kan være bra, men det kan også være surt. Han er veldig variabel, men ville ikke byttet ham ut med noen. Ellers er det skyhøyt nivå på kollegene. Får du muligheten, anbefaler jeg virkelig å se dem. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Min erfaring med slik musikk vi snakker om er at det tar litt tid for å komme skikkelig inn albumene

Veldig enig. Ayreon er ikke alltid lett å like første gang. Jeg var veldig skeptisk selv de første gangene jeg hørte musikken. Det var vel James LaBrie som gjorde det spiselig for meg, ?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):
Justice 96 skrev (5 minutter siden):

Gitargud

Setter ham over typer som Steve Vai og Joe Satriani, selv om de er megagode også

Helt på linje meg deg her. Har vært så heldig å fått treffe JP flere ganger, og han er veldig hyggelig. Jordnær type. Finnes ikke stjernenykker det i gården. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Har aldri spilt noe instrument men jeg er veldig god til å spille på slurva! 

Sidan Demses er frå den Hardanger anbefaler eg å begynne med den munnharpe, derfra kan demses bevege dem over til den munnspel, då ligg den musikkverden heilt open for deg. Lukke til.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Sidan Demses er frå den Hardanger anbefaler eg å begynne med den munnharpe, derfra kan demses bevege dem over til den munnspel, då ligg den musikkverden heilt open for deg. Lukke til.

Noen må ta opp arven etter Sigmund Groven SI

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...