Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Eg har ingen Ytterligere kommentar til denner utrolige mistenksomhet.

Veeel, De er jo viden kjent for å ha kinna eit ypperligt Smør på eders aftræde før i Den tid. Sjølvaste Brimien var efter Sigendes storforbruker av detter Produkt. Skammeligt dyrt var det ogsaa.

Lenke til kommentar

Syns vi er en fin gjeng her inne jeg, hvem trenger VGD egentlig. 

Nå må jeg med respekt å melde at jeg sannsynligvis ikke kommer til å være så aktiv lenger, da jeg har fått meg ny jobb. Dette innebærer at jeg må legge meg tidligere, dessverre.

Jeg er vel rimelig klar til å forlate VGD mer eller mindre for godt, håper flere her er enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Syns vi er en fin gjeng her inne jeg, hvem trenger VGD egentlig. 

Nå må jeg med respekt å melde at jeg sannsynligvis ikke kommer til å være så aktiv lenger, da jeg har fått meg ny jobb. Dette innebærer at jeg må legge meg tidligere, dessverre.

Jeg er vel rimelig klar til å forlate VGD mer eller mindre for godt, håper flere her er enig.

Synes fortsatt VGD har langt bedre og mer oversiktlig layout, så kommer nok til å gå ned med skuta.

Er imidlertid blitt bedre vant til layouten her inne også, så mulig jeg engasjerer meg mer i andre tråder her.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Syns vi er en fin gjeng her inne jeg, hvem trenger VGD egentlig. 

Nå må jeg med respekt å melde at jeg sannsynligvis ikke kommer til å være så aktiv lenger, da jeg har fått meg ny jobb. Dette innebærer at jeg må legge meg tidligere, dessverre.

Jeg er vel rimelig klar til å forlate VGD mer eller mindre for godt, håper flere her er enig.

Jeg venter og ser -det skjer jo stadig vekk noe nytt, men i utgangspunktet var jeg mest på TV og Film-forumet. Mye snadder der. Litt synd å miste samholdet vi har også. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Syns vi er en fin gjeng her inne jeg, hvem trenger VGD egentlig. 

Nå må jeg med respekt å melde at jeg sannsynligvis ikke kommer til å være så aktiv lenger, da jeg har fått meg ny jobb. Dette innebærer at jeg må legge meg tidligere, dessverre.

Jeg er vel rimelig klar til å forlate VGD mer eller mindre for godt, håper flere her er enig.

Hva er problemet, spør jeg rimelig smått uvitende? Hvis du kan være aktiv på vgd på dagtid (gitt du var i jobb da), så kan jo du/vi "snakkes" her inne ............ på dagtid også. Vi ville jo få snudd døgnklokka her inne til normalen også (det er jo morgen her nå). Jeg er tilgjengelig på begge plattformer, men det er mindre forstyrrelser (tafsing) her inne, og således mer attraktivt. 

 

Går og skjenker en liten akevitt til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet, spør jeg rimelig smått uvitende? Hvis du kan være aktiv på vgd på dagtid (gitt du var i jobb da), så kan jo du/vi "snakkes" her inne ............ på dagtid også. Vi ville jo få snudd døgnklokka her inne til normalen også (det er jo morgen her nå). Jeg er tilgjengelig på begge plattformer, men det er mindre forstyrrelser (tafsing) her inne, og således mer attraktivt. 

 

Går og skjenker en liten akevitt til. 

Jeg er jo ikke aktiv på VGD på dagtid, har vært av og til i forhold til nedstengingen, men det er fordi jeg har vært hjemme med barna i seks uker.

Ja, det er mye mindre av det problemet du så treffende beskriver her inne. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

............. og det er her jeg ramler av:) Skjønner ikke bæret, har ikke historikken eller betydningen i ryggmargen. 

Franner er FrannyLee fra vgd. Yiddo har hatt heftige diskusjoner på vg, og Franny har truet med nevekamp!

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

............. og det er her jeg ramler av:) Skjønner ikke bæret, har ikke historikken eller betydningen i ryggmargen. 

Jau, men i Hanner Franner sin kommune er man kjend for at snakka med nevane, byguttar som meg selv må nok passa seg. Men ikkje bekjymre, eg skal leggje om den dialekt. ? Dei vil nok ikkje skjønne nokonting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...