Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Har aldri syltet mat (eller noe annet). Kanskje jeg skal ta det opp som hobby. Jeg liker f.eks. ikke lever, men kanskje syltet lever gir en ny dimensjon.

Prøv rødløk først, det er enkelt.

Skrevet

Kom sent hjem, så kjapp middag bestod av tomatsuppe. Har derfor noen kalorier å gå på, og da passer det bra at jeg har Hennig-Olsen vaniljeis i fryseren. Selvsagt toppet med sjokoladesaus som stivner på isen ?

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
3 minutes ago, SirOwen said:

Kom sent hjem, så kjapp middag bestod av tomatsuppe. Har derfor noen kalorier å gå på, og da passer det bra at jeg har Hennig-Olsen vaniljeis i fryseren. Selvsagt toppet med sjokoladesaus som stivner på isen ?

Hvor har du vært

Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Hvor lange er disse køene hos NAV om dagen? Jeg har fått beskjed fra jobben at jeg må søke om dagpenger for tapt inntekt.

Er ikke de fleste offentlige tjenester stengt?

Skrevet (endret)
9 minutes ago, Stormoen33 said:

Prøv rødløk først, det er enkelt.

Men kan den bli bedre? Jeg elsker jo rå løk. Gul løk kunne jeg spist som eple, men siden det er upraktisk/grisete så skjærer jeg den heller i terninger og spiser med gaffel.

Syltet løk vil vel miste en del av løksmaken og få en sur-søtsmak? Litt som kompott?

Endret av TitanSable
Skrevet
1 minute ago, Ale-Fawk said:

Hvor har du vært

Jobb, deretter dro jeg på Kiwi for å handle litt mat. Og utrolig nok var det mat i hyllene!!

Var hjemme ca 20.45

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Er ikke de fleste offentlige tjenester stengt?

Jo, men hørte noen rykter om at jeg må inn på NAV sine sider for å søke. Imidlertid mener jeg at nettet deres kræsjet i går, så jeg regner med at det tar tid. Ingen krise foreløpig da man har studielån og lønning fra forrige måned å kose seg med en stund.

Skrevet
3 minutes ago, SirOwen said:

Jobb, deretter dro jeg på Kiwi for å handle litt mat. Og utrolig nok var det mat i hyllene!!

Var hjemme ca 20.45

Håper du tuller. Vi er glad i deg vettu

Skrevet
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Hold dere inne

Tydelig at folk i Molde gjør det i hvertfall, omtrent ikke en bil å se på hovedveien fra vest siden tidlig i kveld.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...