Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (7 minutter siden):

Og så har jeg ergometersykkel inne.

Svogeren kjøpte ny ergometersykkel for noen dager siden, så jeg overtok den gamle. Grunnet skral form har jeg ikke fått prøvd den så mye, men synes setet var hardt. Høy gayfaktor å bruke pute eller lignende?

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at hvis ikke samfunnet legger restriksjoner på bevegelse, så dobler antall smittede seg hver andre dag? Alså betyr det at hver smittede smitter en annen i løpet av to dager i snitt. Høres jo ikke usannsynlig ut.
''Lykke til'' i USA i så fall...!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Ale-Fawk said:

FFK slo Kvik Halden 7-1 i 2002.

Jeg bodde ikke i Norge da så jeg fikk ikke sett kampen, men av det jeg så av andre kamper så reflekterte nok resultatet klasseforskjellen. FFK-laget den sesongen er kanskje det beste laget Norge har sett på nivå 3 noensinne. Kvik hadde jo også et veldig godt lag, masse klassespillere sponset av lokale ildsjeler, men var ikke i nærheten.

Dessverre husker altfor mange haldensere feil mtp på utgangspunktet: de husker at dette var en opprykkskamp mens sannheten var at FFK hadde et forslag de aldri ville mistet selv om de hadde tapt denne kampen (samt en helt sinnsyk målforskjell).

Det var gøy å følge fotball i Østfold på 2000-tallet selv om mye skjedde på nivå 3. Kvik satset hardt, Sarpsborg satset med alliansen sin og FFK satset hardt. FFK kom best ut av det og  føyk opp mens Sarpsborg (med x antall navn på laget) snek seg oppover etterhvert og tok til slutt over Østfold-tronen. Kvik falt hardt og kom seg aldri opp igjen etter flere satsningsår uten opprykk. Moss kom fallende ned i full fart (ingen som helt forstod hvorfor). FFK kom snikende ned igjen etterhvert; også uvisst hva som gikk galt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...