Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt fjern nå, men synes det er bra med forskjellige typer personligheter og meninger her inne. Jeg blokkerer ingen hvert fall. Alle har rett til sine meninger om ting og om andre mennesker. Dømmer ingen. Jo flere som diskuterer, jo bedre. På diskusjonsforum vil det alltid være folk som ikke tåler trynet på hverandre, men det er jo litt av sjarmen.

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Mange som takker for seg på new VGD. Skal dere også lage et innlegg hvor dere takker for følget?

Skal skrive det lengste innlegget jeg noensinne har skrevet der i GD-style!

Nei, det skulle tatt seg ut! Jeg puster med magen og avventer, særlig navigeringen må bli MYE bedre, "nyeste først, trådet visning valgfritt og redigeringmuligheter må være tilgjengelig

Lenke til kommentar
Sir Ale skrev (1 minutt siden):

Er litt fjern nå, men synes det er bra med forskjellige typer personligheter og meninger her inne. Jeg blokkerer ingen hvert fall. Alle har rett til sine meninger om ting og om andre mennesker. Dømmer ingen. Jo flere som diskuterer, jo bedre. På diskusjonsforum vil det alltid være folk som ikke tåler trynet på hverandre, men det er jo litt av sjarmen.

Det er vel sant det, men av og til blir det litt for åpenbart at dette er et klassisk "nett troll". På VGD var det et par ganger man savnet funksjonen med å blokkere folk. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...