Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Nei, det er Fantasy, ikke middelalderen, forfatteren kan gjøre omtrent som han vil når det gjelder teknologi.

Joda, men det føles som middelalderen. Og det er ganske lite teknologi sånn jeg ser det.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Hvem?

Monica Potter, men det ser ikke ut som det var henne nei. 

Var vist Joelle Carter jeg tenkte på. 

  

Granca skrev (Akkurat nå):

Ikke Monica Potter, nei. Men Joelle Carter. Ligner litt. Flott serie.

Så og si alt Timothy Olyphant rører på er gull.. Han er en fantastisk skuespiller som er en av mine favoritter.. Jeg er stor fan av Deadwood. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Stormoen33 said:

Nei, det er Fantasy, ikke middelalderen, forfatteren kan gjøre omtrent som han vil når det gjelder teknologi.

Ah, så da kan en av karakterene bare dukke opp med et starship Enterprise i en episode da? Blir bra serie av sånt ?️

Lenke til kommentar
38 minutes ago, Granca said:


Uansett skal jeg nå poste en klassiker, for å høre om dette godkjennes av rockerne i thread:

 

Jeg skal være svært forsiktig med å kategorisere meg som noen rocker. Men, ja absolutt. Blondie er en av mine favorittartister. Her har hun et snev Hip-Hop aktige fakter med seg:

Og det er mye annet snacks:

Spoiler

 

Dette var kun noen av henne, and the list goes on :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
G skrev (6 minutter siden):

Ah, så da kan en av karakterene bare dukke opp med et starship Enterprise i en episode da? Blir bra serie av sånt ?️

Nei. Slikt skjer ikke. 

Granca skrev (4 minutter siden):

Justified er gull. Deadwood enda bedre. Liker dere Hell on Wheels da?

Hell yeah! Er nok den og Deadwood, samt The Wire som er mine favoritt serier. Ser de om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Om forfatteren ønsker det så. Har du lagt merke til at Thor og Loke i The Avengers har slike romskip du refererer til?

Når du sier det så. Er det noen voldsomme flyvende hangar-"look-a-like"-skip og greier.

Thor filmene digger jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...