Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Det gjør jo det, så lenge prisen er Critics Choice Television Award.

Hvis du ikke stoler på 80 000 IMDB-brukere, så kan du ihvertfall stole bittelitt på kritikerne.

Men skal gi deg et halvt poeng mtp at de fleste gir karakter basert på første sesongen.

Vet ikke når den fikk den prisen om det var for første eller de a.dre sesongene, men kan være enig i at den første var helt ok. Men la oss bli enige om å være uenig ? 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Granca said:

Er såre fornøyd med at jeg tok ut/vekslet til meg 2000 euro i cash på under 8,85. Jeg bruker jo som kjent bare kontanter. Hysteriet kjenner ingen grenser nå, og det merkes på kursen!

Er motsatt av deg her. Hater mynter spesielt, legger seg en lukt på fingrene. Sedler er ikke det verste, men lett å miste hvis man har mange. Bankkort all the way.

Lenke til kommentar
12 hours ago, SirOwen said:

Hvis du ikke stoler på 80 000 IMDB-brukere, så kan du ihvertfall stole bittelitt på kritikerne.

Har det noe å si egentlig? Dersom man ikke liker en serie eller film så blir jo ikke det forandret av andres meninger. Var jo en del kritikere som slaktet sesong 1 også, så det finnes ingen "fasit".

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Er motsatt av deg

Det er hele poenget. Nordmenn er fullstendige kortslaver. Enkleste måten å ha NULL kontroll på hva man bruker på byen en kveld f eks. Ellers også. Mye lettere å gi fra seg et kort og få det tilbake enn å gi fra seg f eks to 500-lapper. Først da ser man hva man bruker. Dette er jo skylden i manges betalingsproblemer i våre dager.
Og hva foretrekker man: Miste en 200-lapp, eller miste kortet sitt? Hva skaper mest styr og problemer? Dessuten mister man ikke penger ut av lomma. Da er man en kløne av en annen verden, så det argumentet holder ikke. Her nede er det uansett mange steder de ikke tar kort. Mange taxier for eksempel. Deilig!

Lenke til kommentar

Innrømmer glatt at jeg er en kortslave. Er jo så himla enkelt i dag, kan bare tæppe eller hva faen det heter. Altså ikke slå kode, men bare legge kortet oppå også er det betalt. Har man blitt vant til det, så går man ikke tilbake til sedler og mynter. Skal også sies at jeg har noen tvangstanker når det kommer til telling av mynter og slik. Finner jeg ikke en krone som jeg visste jeg hadde, så blir jeg litt stressa. Kort er enkelt og greit, og det enkle er ofte det beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...