Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jobber med ungdom denne helgen. Er et tilbud som jeg synes er fantastisk og jeg skulle ønske jeg viste om som ungdom. 

De kan komme hit og være sosial, spille billijard osv. Med voksne til stede. Er forbyggende mtp. rus. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Ale-Fawk said:

Ikke røyke da, øker sjansene for corona

Nikotinplaster. Er vel 2 kvadratmeter hud å plastre det på, så man bør ikke være redd for ikke å få sin daglige dose. Forresten, røykeplaster burde vært sterkt subsidiert synes jeg :fun:

Hvis du tar i for hardt med røykeplaster, så er det sikkert noen kannibaler på Borneo som ville fått seg et festmåltid. Tenke seg ferdigrøykt nordmann..

Øyh.. dette var staselig. Skikkelig retro greier. Hva synes de Granca?

Spoiler

 

 

Endret av G
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Jobber med ungdom denne helgen. Er et tilbud som jeg synes er fantastisk og jeg skulle ønske jeg viste om som ungdom. 

De kan komme hit og være sosial, spille billijard osv. Med voksne til stede. Er forbyggende mtp. rus. 

Rørende å lese. Viktig jobb! Mange ungdommer trenger bare litt riktig veileding for å komme på rett kjøl igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Rørende å lese. Viktig jobb! Mange ungdommer trenger bare litt riktig veileding for å komme på rett kjøl igjen.

Ikke sant? Men her kommer folk fra alle kanter. Det er mye innvandrere men er glad at de har et sted å komme til. 

Lenke til kommentar
G skrev (Akkurat nå):

Hva synes de Granca?

Vet ikke helt hva De vil frem til her... Har aldri tatt en trekk.
Men jeg vil benytte anledningen til å si at jeg nå i disse virustider nesten har sluttet å slikke på dørhåndtak. Og jeg vil oppfordre andre til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Ikke sant? Men her kommer folk fra alle kanter. Det er mye innvandrere men er glad at de har et sted å komme til. 

Har du sett dokumentaren Ungdommens råskap? Syns den belyser det temaet på en solid måte. Alle ungdommer har mye å gi, et talent som de ofte ikke vet om selv at de har engang. Er noen fantastiske lærere i den filmen som fikk meg til å felle en tåre. Medmenneskelighet er nøkkelordet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Har du sett dokumentaren Ungdommens råskap? Syns den belyser det temaet på en solid måte. Alle ungdommer har mye å gi, et talent som de ofte ikke vet om selv at de har engang. Er noen fantastiske lærere i den filmen som fikk meg til å felle en tåre. Medmenneskelighet er nøkkelordet.

Amen. Har hørt om den. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...